Slagen en verwondingen

mjers
Berichten: 1788

Re: Slagen en verwondingen

#16 , 25 mei 2018 14:21

Dus als ik het goed begrijp kan ik maar beter geen klacht neerleggen aangezien het wel eens goed zou kunnen dat ik dan zelf een veroordeling krijg? Tsjonge tsjonge...
Het beste is om altijd uit de problemen te blijven en niemand met een vinger aan te raken...
Zie het als een wijze les.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Guidoche
Topic Starter
Berichten: 9
Juridisch actief: Nee

#17 , 25 mei 2018 14:37

Ik zie niet goed in wat dat er mee te maken heeft LeenW?

Guidoche
Topic Starter
Berichten: 9
Juridisch actief: Nee

#18 , 25 mei 2018 14:37

Dus als ik het goed begrijp kan ik maar beter geen klacht neerleggen aangezien het wel eens goed zou kunnen dat ik dan zelf een veroordeling krijg? Tsjonge tsjonge...
Het beste is om altijd uit de problemen te blijven en niemand met een vinger aan te raken...
Zie het als een wijze les.
Dat vechten niets oplost weet ik ook wel. Ik deel trouwens uw mening het is de eerste maal dat ik zelf betrokken ben in een 'vechtpartij'.

Reclame

Issued
Berichten: 1227

#19 , 25 mei 2018 15:05

Een wederzijdse zonder onafhankelijke getuigen... Wordt dat niet standaard geseponeerd? Ale tenzij er ene een waslijst van voorgaande heeft.

Guidoche
Topic Starter
Berichten: 9
Juridisch actief: Nee

#20 , 25 mei 2018 16:15

Aan meneer zijn spontane reactie te zien kan ik mij moeilijk voorstellen dat hij aan zijn proefstuk toe was... Maar dat zal het gerecht wel uitzoeken indien het zo ver komt.

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”