Winkeldiefstal-Minderjarig

Nat0211
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

Winkeldiefstal-Minderjarig

#1 , 15 apr 2018 19:52

Hey.ik ben 16

Ik heb gisteren in de winkel een kauwgom in mijn broekzak gestoken.
Daarna heb ik water gekocht van 0.20 euro en zak chips van 1.8 euro. Ik had 10 euro bij water en chips heb ik betaald maar kauwgom vergeten. Wanneer ik buitenstapte en naar mijn fiets ging heeft een winkeldetective mij tegengehouden ik ben meegegaan , hij heeft gevraagd dat ik alles geef wa ik bij heb . Ik heb alles op tafel gelegd en hij heeft gezien dat ik kauwgom niet heb betaald. En hij vroeg waarom dat ik dat deed. Ik zij dat ik dat vergeten heb en hij geloofde mij niet dus hij vroeg of dat ik da wil betalen , ik zij ja ,ik betaal dat . Hij vroeg mijn indetiteits kaart en gsm van ouders. Ik heb geen indetiteitskaart , wij hebben asielzoek proces. Hij heeft politie gebeld en politie heeft mij naar de cantoor gebracht ,daar hebben ze gezegd dat ik beter toegeef , dus ik zij dat ik het gestolen heb ze hebben en blad geschreven met reden- te groot verpakking , da was mijn reden waarom ik had gestolen... Gewoon iets verzonnen. Ze hebben photos van mij genomen en al mijn vinders gescand. Is dat wel oké ? Dus er is ook een proces verbaal opgestart , en daarna hebben ze naar mijn ouders gebeld en ik ben terug naar huis gegaan. Gaat dat een probleem zijn? Gevolgen ? Mss gaan wij negatief krijgen door mij bij het asielaanvraag ?Bedankt alvast!

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Issued
Berichten: 1227

#2 , 16 apr 2018 12:08

. Is dat wel oké ? jaDus er is ook een proces verbaal opgestart ja , en daarna hebben ze naar mijn ouders gebeld en ik ben terug naar huis gegaan. Gaat dat een probleem zijn? Gevolgen ? Mss gaan wij negatief krijgen door mij bij het asielaanvraag ?Bedankt alvast!
Pv zal naar de juryrechtbank gaan. De rechter bekijkt het. Die beslist ook ifv je voorgaande feiten. Voor ja asielaanvraag... Het zal er geen goed antwoord doen maar voor 1 misstap gaan ze je niet uitwijzen

Reclame

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”