Zoon stalkt zieke moeder

Lord
Topic Starter
Berichten: 2

Zoon stalkt zieke moeder

#1 , 25 feb 2008 21:39

Hey,

Mijn oma is heel ziek, ze had een hersentumor maar deze is weggehaald .
Nu moet ze nog stralen krijgen , maar haar zoon stalkt haar om er de volmacht van te krijgen .

Mijn ma die dag en nacht voor mijn oma zorgt wordt in heel de gemeente zwart bekeken omdat de zoon van mijn oma mijn moeder zwart maakt .

Ze komen maar de zaterdag om eens op bezoek te komen bij mijn oma ( 5 km van haar huis ) en dan beginnen ze te zagen over de volmacht .

MIJN OMA GAAT ER KAPOT VAN !!!!!!! ZE IS 81 JAAR OUD


Wat kan ik doen tegen hen ????????

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Froet
Berichten: 4

#2 , 01 mar 2008 14:30

U oma kan klacht neerleggen wegens stalking en u ma wegens laster en eerroof. Maar of het iets aan de situatie gaat veranderen. IMO doet het recht te weinig aan zo'n situaties, is ook niet makkelijk.

elsje
Berichten: 109

#3 , 03 mar 2008 19:40

Best Lord,
Gelukkig dat jullie opkomen voor je oma, want die steun heeft ze zeker nodig. Triest van haar eigen zoon , maar ja , als sommigen geld ruiken worden het wolven...
Ik zou je aanraden eens langs te gaan bij de juridische dienst van het ocmw in je gemeente of stad . Vraag daar eens wat je best doet en bespreek de situatie eens met hen . Is kosteloos en anoniem.
Goede moed en zorg maar goed voor jullie oma! els

Reclame

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”