valselijk beschuldigd van verkrachting en aanranding van minderjarige dochter

Andy1880
Berichten: 48
Juridisch actief: Nee

Re: valselijk beschuldigd van verkrachting en aanranding van minderjarige dochter

#16 , 20 feb 2018 02:52

Mij is recent het zelfde voorgevallen, valse aanklacht wegens verkrachting door mijn intussen ex-stiefdochter. Zij heeft alle behalve een goede reputatie, meerdere keren mensen van zo'n feiten beschuldigd. Ze kamt met alcohol en drugsproblematiek, in medische dossiers is dit bevestigd alsook dat ze onder invloed bijzonder agressief te werk gaat wat geleid heeft tot een verplichte opname in de psychiatrie wat jammer genoeg niets heeft uitgehaald. Ik kan ook aantonen dat ik altijd al schrik heb gehad dat ze mij van zo'n gruwelijke feiten zou gaan beschuldigen, ik heb verschillende bewijzen dat ik deze angsten heb gedeeld met andere mensen alsook een mail kan dit bevestigen. De mensen die weten van mijn jarenlange angst zullen dit schriftelijk bevestigen en ondertekenen, ik heb zo'n 7-tal getuigen waaronder mijn ex-vrouw, moeder van de minderjarige.

Ik heb 3 weken lang in een angstpsychose gezeten en ik heb zelfs na de beschuldigingen nog mee actief geweest en gezocht naar psychologische hulpverlening voor haar. Haar bedoeling was al lang gekend en dat was mij buiten werken zodat ze eens te meer haar eigen zin kon doen wat intussen zelfs geleid heeft tot 3 maanden opsluiting in een gesloten instelling in Mol.

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”