complot om me in de cel te krijgen

bezorgde vriend
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

complot om me in de cel te krijgen

#1 , 08 jan 2018 12:32

deze titel klinkt als een script voor de buurtpolitie, ik weet het. maar het is de realiteit.
een bejaarde vriendin van me heeft nog te kampen met de nawerkingen van anti antidepressiva en anti angst medicatie, wat sporadisch nog in paniek aanvallen resulteert.
mijn ex vriendin met wie ik een dochter heb , kwam in contact met deze bejaarde vriendin via, via. het kwam erop neer dat mijn ex vriendin samen met een derde misbruik heeft gemaakt van haar angst psychose om klachten tegen me te gaan neerleggen. deze zijn inmiddels weer recht gezet met een nieuwe verklaring. ze waren erin geslaagd om de bejaarde vriendin angstig voor me te maken, net op het moment dat we ruzie hadden gekregen i.v.m. haar stemmingswisselingen. deze zijn ook inmiddels verholpen. de hormonale medicatie die ze moest nemen voor haar schildklier was nog afgestemd op een veel hoger lichaamsgewicht.
de bejaarde vriendin was toen labiel geworden door het afspringen van onze vriendschap, welk nu ook is uitgeklaard.
na klacht tegen me te gaan neerleggen kreeg ze een paniek aanval, veroorzaakt door mijn ex vriendin, door zelf angstig over te komen en haar bang voor me te maken met allerlei sterk overdreven feiten en leugens.
ze werd opgenomen in een PAAZ afdeling. gaf haar sleutel aan mijn ex vriendin om kledij bij haar thuis op te halen. maar deze sleutel werd waarschijnlijk bij gemaakt voor die derde. er is bewijs dat haar facebook account 3X is nagebootst.om op mijn pagina te kunnen kijken.
ook werd de bejaarde vriendin op een nacht wakker van haar hond en hoorde gestommel, haar bureau lag overhoop. ze had ook een mail ontvangen van mijn ex vriendin waarin ze zichzelf tracht in te dekken , doet uitschijnen dat de bejaarde vriendin alles gefaket had . dit resulteerde opnieuw in een paniek aanval. verder is er nog sprake van stalking door die derde.
als lezer hiervan moet u ook weten dat mijn ex vriendin 4 kinderen heeft van 3 mannen, driemaal slechte vaders, telkens hetzelfde liedje. kindjes maken, papa buiten werken en kindjes van papa afnemen.
ook moet u weten dat ik mijn voorwaarden voor vrijheid respecteer. ik heb een maand in voorarrest geweest voor belaging van mijn ex en heb nog 2 jaar hangen.
mijn ex haar doel is duidelijk, mij weer in de cel te krijgen. hoe vecht ik dit aan? misbruik van angstpsychose is strafbaar. dat weet ik
is betreden van een huis met de sleutel, zonder de wetenschap of goedkeuring van de eigenaar inbraak of huisvredebreuk

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38583

#2 , 08 jan 2018 15:53

Om te beginnen alle sloten buitenkant huis direct laten veranderen door veiligheidscilinders en veiligheidsbeslag.
Alle paswoorden van sociale media aanpassen.
Aangifte bij politie doen.
Goede advocaat nemen om vorige zaken te laten uitklaren en vervolging tgo de juiste personen te laten gebeuren.
Aanmaak van valse profielen = zaak voor CCU van de politie (wel in opdracht van magistraat)

bezorgde vriend
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

#3 , 10 jan 2018 18:27

inmiddels is het pv naar het parket doorgestuurd en hebben we nog extra bewijsstukken kunnen toevoegen, het gaat over chatvenster prints van al de namaak Facebook accounts, met dezelfde naam en foto maar telkens anders geschreven, een papiertje in vreemd handschrift over die Facebook accounts. het pv nr aan de advocaat doorgegeven. nu maar hopen dat het niet geseponeerd word en tot een correctionele zitting zal leiden. bewijzen genoeg en we weten wie de daders zijn, dus een onderzoek zal niet veel tijd in beslag nemen.

Reclame

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”