Persoon toegang verbieden in winkel

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

Re: Persoon toegang verbieden in winkel

#16 , 20 dec 2017 09:07

Ik vermoed dat het vooral de "bezoekjes" in de winkel zijn, die de eigenaar van de winkel stoort, en dat het schelden aan de bank het minste van de zorgen is. Waarom zou een burgerlijke rechtbank geen optie zijn? Als de eigenaar als particulier klacht gaat indienen tegen deze mensen (de eigenaar wordt immers persoonlijk lastig gevallen door deze mensen), iedere keer opnieuw, en de PV's stapelen zich op, dan denk ik dat het met een beetje advocaat zeer plausibel is dat deze mensen verboden worden in haar buurt te komen...
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Mighty
Topic Starter
Berichten: 43

#17 , 20 dec 2017 20:26

Persoonlijk zou ik al een andere bank kiezen ander filiaal of gewoon een andere bank die storten het geld dan wel door.
Ik begrijp je reactie, maar dit is gewoon niet praktisch. Zowel mijn echtgenote en de verkopers komen niet met de wagen, en doen dit tijdens de openingsuren. Langs een kant vind ik het ook gewoon niet kunnen dat iemand je zomaar kan wegpesten.

Thanks,
W

Franciscus
Berichten: 38596

#18 , 20 dec 2017 20:50

Dat is gewoon een voorstel om toch eventjes wat rust te hebben.

Reclame

Bart Vissers
Berichten: 1564
Juridisch actief: Nee

#19 , 20 dec 2017 22:21

(1) Klacht wegens belaging neerleggen
(2) Bewijzen verzamelen (geluid/video) als dossier-opbouw

Het kan al helpen als de andere partij het eens is mogen komen uitleggen op politiekantoor.
Ik heb absoluut geen probleem met foute antwoorden. Ik maak ze ook. Dat is een leerproces.
Wat me wel stoort zijn zij die eigenlijk wel beseffen dat ze fout zaten, maar stijfkoppig volhouden zonder een juridische onderbouw te geven.

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”