Valselijk beschuldigd van verkrachting

Joe.G
Topic Starter
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee

Valselijk beschuldigd van verkrachting

#1 , 08 dec 2017 06:32

Ben compleet geschokt door deze recente gebeurtenis dus hierbij mijn complete verhaal in alle eerlijkheid en gelieve mij jullie oprechte gedachten en raad hierover te kunnen geven want ik ben hier helemaal de kluts door kwijt wetende dat ik VOLLEDIG ONSCHULDIG ben op vlak van deze aanklacht
Sinds een tijdje heb ik verschillende dates gehad met vrouwen die ik ontmoet heb via social-media voornamelijk via instagram
Ik deed me voor als een rijke zakenman die bedrijven had en heel succesvol was
Ik bood de vrouwen grote sommen geld aan om met mij een dagje of 2 door te brengen
Zorgde altijd dat ik met een mooie wagen kwam enzovoort zodat ik overtuigend overkwam
Met al deze personen heb ik overeengekomen dat we ook sex zouden hebben met een leuk dinertje en wat shoppen daarbij inbegrepen..
Hetgene wat ik dan deed is afspreken met deze dames alles doen wat er besproken werd zoals sex uitgaan enzovoort en zodra we ontmoette zei ik ook meestal dat ik de betaling op het einde van de rit zou doen,waarbij ik meestal gewoon een smoesje verzon na de date dat ik even snel wegmoet om een belangrijke klant te zien belovende dat ik terug zou komen wat ik uiteindelijk nooit deed
Weet dat niet mooi van mij is en geef toe dat ik fout zat om vrouwen zo voor de gek te houden maar heb mijn lesje namelijk door deze feiten wel geleerd...
Namelijk de laatste dame een fitness model uit Finland die dan op eigen kosten naar hier gekomen was om mij te ontmoeten heeft na afloop van date waar ik terug zei dat ik even weg moest om iemand te zien met de intentie om niet terug te komen zoals ik altijd deed een valse klacht van verkrachting ingediend bij de politie!!!
Ik heb met deze Dame sex gehad op het hotel waar we afgesproken hadden in belgie met volledige instemming van haar kant we hebben samen gegeten ben toen een pizza gaan halen voor haar en hebben daarna nog sex gehad waarbij verschillende condooms gebruikt geweest zijn massage olie en heb zelfs naaktfoto’s van haar mogen trekken
Zij heeft dit gewoon gedaan uit pure wraakgevoelens omdat ze niet kreeg waarvoor ze kwam namelijk het geld dat ik toen zogezegd beloofd had...
Zij heeft de aanklacht ingediend bij de politie en is toen rustig terug naar Finland vertrokken alsof er niks aan de hand was
Dit dateert van september toen ik haar ontmoet heb en ze heeft die klacht ook ingediend meteen die avond nog toen ik vertrokken was de 11e september
Dus politie komt een MAAND later naar mij om 6u ochtends om mij te arresteren en huiszoeking te plegen waar ze mij melden en tonen dat ik verdacht wordt van verkrachting van deze dame
Ik woonde toen een tijdje terug bij mijn ouders dus je kan je wel inbeelden hoe beschaamd ik mij voelde toen dit gebeurde voor de ogen van mijn familie
Heb de politie het hele verhaal verteld
Had duidelijke berichten van haar waar zij nog stuurde om te vragen waar ik bleef en ze uiteindelijk schreef van dat ze wist dat ik niet terug zou komen en dat ze zich bedot voelde en daarmee dreigde met een klacht in te dienen enzovoort nam dit allemaal niet heel serieus tot ze natuurlijk hier bij mij aan de deur stonden
Dus tijdens de ondervraging van de politie heb ik alles op tafel gelegd en getoond hoe alles te werk is gegaan waarbij ik me afvroeg welke bewijzen ze eigenlijk had om dit te kunnen aantonen waarbij de agent mij vermelde dat ze geen berichten of wat dan ook van mij getoond had die had ze zogezegd niet of wss allemaal gewist voor dat ze de politie belde....
De agent zijn collega’s konden er zelfs om lachen toen ik mijn verklaring aflegde maar geloof mij ik vond dit allesbehalve grappig want ik werd hier valselijk beschuldigd van iets wat ik niet gedaan heb
Zij hebben buiten haar schriftelijke verklaring geen bewijzen tegen mij en stelden mij de meest vreemde vragen waardoor ik mij zo vies voelde door de hele situatie
Het is totaal niet mooi wat ik gedaan heb dat besef ik ten zeerste maat dat zij zo ver moet gaan om mij van verkrachting te beschuldigen....was ik compleet geschokt door
Wij hebben samen sex gehad gezoend gegeten Samen op het terras gezeten terwijl we over van alles in het leven gepraat hebben maar ik heb deze dame niks tegen haar zin laten doen of gedwongen of wat dan ook
Zij heeft natuurlijk de echte waarheid niet vertelt van dat ik haar geld zou aanbieden voor haar gezelschap enzovoort en gewoon gezegd dat ze mij heeft leren kennen via social-media
Heb haar verklaring wel niet kunnen lezen omdat het onderzoek nog lopende was had de agent mij toen vermeld
Heb ingestemd om een leugendetectortest te doen omdat ik weet dat ik onschuldig ben en daarom meteen instemde toen ze mij vroegen of ik dit wilde doen,mijn advocaat zegt dat die dingen nadelig voor mij kunnen zijn omdat dat zo een test niet 100% betrouwbaar is en soms dat die uitslagen soms negatief zijn ook voor mensen die onschuldig zijn....!!???
In ieder geval na afloop van de ondervraging hebben ze het hele verhaal aan de onderzoeksrechter voorgelegd die mij dan die dag nog heeft vrijgelaten zonder voorwaarden
Mijn advocaat heeft ook vermeld gekregen van de agent dat de onderzoeksrechter mee was met mijn versie van het verhaal...wat dat ook mag betekenen want uiteindelijk hebben ze mij toch opgeroepen om binnenkort de leugendetectortest af te leggen in Brussel
Graag jullie mening hierover want ik weet totaal niet wat ik moet doen hier wou een klacht van last en eerroof neerleggen maar advocaat raadde mij aan om daarmee te wachten wat ik eigenlijk niet goed begrijp
Heb schrik dat deze hele situatie slecht kan aflopen want zou de eerste niet zijn die hiervoor onschuldig achter tralies zou vliegen laats staan op emotioneel en familiaal vlak zou dit het einde betekenen voor mij want had dit nooit zien aankomen heb al heel wat kattenkwaad uitgestoken in mijn leven maar van deze aard nog nooit dus raad aub wat ik het beste moet om mijn verdediging te kunnen voorbereiden moest het ooit tot een strafzaak komen
Alvast bedankt mvg.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Meeboo
Berichten: 1488

#2 , 08 dec 2017 07:48

boontje komt om zijn loontje zeker?
schone tiep gij, vrouwen lokken met veel geld en valse identiteit en dan nadien afbollen zoals een laffe hond.

ze zouden u 10 jaar in de bak mogen draaien van mijn part.

zieligaard

mava105
Berichten: 22255
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#3 , 08 dec 2017 09:11

Niet betalen voor sex (met uw niet-partner) is ook een soort verkrachting

Reclame

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#4 , 08 dec 2017 09:40

Eerst en vooral vind ik het verhaal compleet ongeloofwaardig, maar bon, we moeten er hier van uitgaan dat wat de TS schrijft, waar is.

Dit is wat mij betreft weldegelijk verkrachting: de vrouw heeft GEEN toestemming gegeven om sex te hebben ZONDER dat daar geld tegenover stond. Ze heeft enkel toestemming gegeven om sex te hebben als ze BETAALD werd. Dit is niet gebeurd, dus er is geen sprake van wederzijdse toestemming, aangezien niet aan de voorwaarden voldaan werd. Hopelijk word je zwaar gestraft want u bent een serieverkrachter!
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

asperger
Berichten: 6497
Juridisch actief: Nee
Locatie: Lier

#5 , 08 dec 2017 13:01

ik weet totaal niet wat ik moet doen hier wou een klacht van last en eerroof

Hoe kunnen ze nu iets van je roven dat je helemaal niet hebt?
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#6 , 08 dec 2017 13:47

Hoe kunnen ze nu iets van je roven dat je helemaal niet hebt?
Good point :lol: . Dat iemand als de topic starter nog maar durft spreken over "eer", is gewoon een schande. Wat een verderfelijk persoon... Ik hoop echt op een serieuze straf, want dit soort praktijken is even erg als verkrachting!

De topic starter gaat er zo"n beetje van uit dat als een meisje / vrouw erin toestemd om sex te hebben tegen betaling, je ze dan sowieso mag misleiden / misbruiken / oplichten. Hoe kom je erbij dat het dan ook maar enigszinds OK is om het af te bollen na de sex?

Het is niet zo dat een vrouw die toestemd in betaalde sex, daarom sowieso toestemd in sex! Hopelijk oordeelt de rechter gelijkaardig. Hopelijk dienen er nog veel meer vrouwen klacht in tegen jou!
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

jefke007
Berichten: 1812

#7 , 08 dec 2017 15:31

"IS" zou dergelijke "objecten" verbranden, verdrinken en onthoofden, ballen erafknippen en kilometers ver meeslepen achter hun Jeep
Laatst gewijzigd door jefke007 op 08 dec 2017 15:41, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#8 , 08 dec 2017 15:41

"IS" zou dergelijke "objecten" verbranden, verdrinken en onthoofden en kilometers ver meeslepen achter hun Jeep
Ik zou het IS nu niet meteen als referentie gebruiken voor wat al dan niet moreel aanvaardbaar is, maar bon... :roll:
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

WP002
Berichten: 1479

#9 , 08 dec 2017 22:38

Graag jullie mening hierover
Vermits u het zelf vraagt: U bent een perverse klootzak.

Franciscus
Berichten: 38583

#10 , 08 dec 2017 22:45

+ mogelijk misbruik van vertrouwen - oplichting.
Als de diensten aan derden niet betaald werden.
Het is niet omdat de onderzoeksrechter u naar huis laat gaan dat de zaak niet voor de rechtbank zal komen.

janu
Berichten: 45

#11 , 09 dec 2017 11:32

het is waarschijnlijk geen verkrachting maar wel oplichting en misbruik van vertrouwen. Gij hebt dingen belooft dat gij niet nagekomen zijt

jefke007
Berichten: 1812

#12 , 09 dec 2017 12:14

als hij niet aan de onderzoeksrechter heeft verteld dat hij dat bij meerdere vrouw heeft gelapt, is het niet zo slim dat hij zichzelf op het forum beschuldigt


ik vind dat die andere vrouwen ook best hij het gerecht klacht zouden indienen

Joe.G
Topic Starter
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee

#13 , 10 dec 2017 09:23

Graag alleen jullie juridische advies, jullie persoonlijke commentaar boeit of helpt mij niet.

Joe.G
Topic Starter
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee

#14 , 10 dec 2017 09:30

+ mogelijk misbruik van vertrouwen - oplichting.
Als de diensten aan derden niet betaald werden.
Het is niet omdat de onderzoeksrechter u naar huis laat gaan dat de zaak niet voor de rechtbank zal komen.
Bedankt Voor je reply beste Franciscus
U hebt volledig gelijk en dat besef ik ook ten zeerste heb volledig open kaart gespeeld met het onderzoek en precies uitgelegd hoe het zat,en zal dat ook blijven doen want ik heb niks te verbergen en als ik dan veroordeeld moet worden voor oplichting/misbruik van vertrouwen so be iT heb het uiteindelijk zelf gezocht dus voor die fout wil ik boeten,maar ik ben alleszins geen verkrachter en dat is het meeste belangrijke dat ik hiervan vrijgepleit wordt!!mvg

Joe.G
Topic Starter
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee

#15 , 10 dec 2017 09:33

het is waarschijnlijk geen verkrachting maar wel oplichting en misbruik van vertrouwen. Gij hebt dingen belooft dat gij niet nagekomen zijt
Bedankt voor je reply beste
Heb het hier met mijn advocaat ook over gehad en hij denkt hetzelfde dat ik in het ergste geval voor dit aangeklaagd kan worden.

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”