slagen en verwondingen

Linkan
Topic Starter
Berichten: 7
Juridisch actief: Nee

slagen en verwondingen

#1 , 05 dec 2017 14:21

7 december moet ik op het politiebureau verschijnen omdat ik mijn buurvrouw slagen en verwondingen heb toegebracht . Dit alles is het gevolg van een discussie . Voor alle duidelijkheid ik heb haar niet aangeraakt.Op 13 november is ze hier op de deur komen beuken ,waarop mijn vriend de deur heeft geopend en haar geroep een minuut aan heeft gehoord en de deur terug gesloten . Waarop ik vroeg wat ze nu weer moest hebben . Ben dan uit beleefdheid toch gaan horen wat het probleem was . Wat ze dan begon met het moet gedaan zijn met haar te commanderen . Dan begon ze mij verwijten te maken dat heel de buurt mij niet moet hebben ,waarop ik zegde laat ons dan al eens beginnen boven bij de buurvrouw dan moet die mij dat zelf maar zeggen .Ben toen naar de trap gegaan maar omdat ik ik die met mijn knie niet opkan zei ik de lift te nemen .Maar ben van gedachten veranderd en zei haar dat de buren het maar mezelf moesten komen zeggen . Ik wilde terug naar binnen gaan waarop dat ze riep ik ga je aangeven voor slagen en verwondingen . Daarop heb ik gezegd dat ze maar moest doen wat ze niet laten kon .Dus het vervolg laat zich al raden ze heeft mij gaan aangeven. Nu vraag ik mij af gaat dat tegenwoordig allemaal zo gemakkelijk . De brief van de politie heb ik pas 30 november in de bus gehad .Ben ook al de dag zelf verhaal gaan halen bij de politie .De wijkagent zei dat ik gewoon verhoord zal worden .Ben wel verschoten van de opstelling van de brief .Voel mij precies een misdadiger heb al heel de week bijna niet kunnen slapen . Kan er mij iemand wat gerust stellen dat ik deze nacht nog kan doorkomen .Bedankt .

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LeenW
Berichten: 12827

#2 , 05 dec 2017 14:29

Als er geen bewijs is, hebt u niets te vrezen. Politie zal dan gewoon seponeren wegens gebrek aan bewijzen. U kunt zelf ook klacht indienen wegens lasterlijke aangifte.

Franciscus
Berichten: 38592

#3 , 05 dec 2017 22:34

Salduz cat drie als verdachte... u krijgt de raad SCHRIFTELIJK dat u voorafgaandelijk een advocaat mag raadplegen u bent NIET van uw vrijheid beroofd feit = > 1 jaar.
Politie kan niet seponeren dat kan alleen het parket. Gelet op geen getuigen ...is die kans wel groot maar dame kan altijd met een doktersattest afkomen ...en dan is de vraag hebt u getuigen?

Reclame

Linkan
Topic Starter
Berichten: 7
Juridisch actief: Nee

#4 , 06 dec 2017 15:39

Salduz cat drie als verdachte... u krijgt de raad SCHRIFTELIJK dat u voorafgaandelijk een advocaat mag raadplegen u bent NIET van uw vrijheid beroofd feit = > 1 jaar.
Politie kan niet seponeren dat kan alleen het parket. Gelet op geen getuigen ...is die kans wel groot maar dame kan altijd met een doktersattest afkomen ...en dan is de vraag hebt u getuigen?
Bedankt voor U antwoord ik zal morgen wel zien wat er gebeurd .Laat nog iets weten . :D

Linkan
Topic Starter
Berichten: 7
Juridisch actief: Nee

#5 , 07 dec 2017 18:02

Zo het vervolg van mijn roman ik zou al een boek kunnen schrijven .Ben vandaag van de ene in de andere verbazing gevallen .Goed iedereen op zijn stoel daar gaan we.Dus deze morgen naar het politiebureau geweest .Voor diegene die niet weten over wat het gaat zie gisteren . Op het bureau ben ik wel heel vriendelijk ontvangen .Daar moet ik de politie wel een compliment voor geven . Dus de aanklacht was slagen en verwondingen . Maar van slagen en zo verder was het niet gedaan .Zij beweerd . Dat ik haar tegen de muur heb gegooid dan tegen de deur en op de grond ,heb ik niet gezien zal gebeurd zijn dat ik al binnen was . In plaats dan dezelfde avond langst een spoed te gaan heeft ze de andere dag naar haar huisarts geweest die heeft een paar blauwe plekken opgemerkt en heeft daar een verslag voor meegegeven . Mijn vraag was dan ook waarom dezelfde avond niet en een proces verbaal op te laten maken in de spoed .Daar worden foto's van genomen desnoods een DNA. Dus ik mocht een verklaring geven heb het ook gedaan heb zelf gezworen op leven en dood van mijn kinderen en kleinkinderen dat ik dit niet heb gedaan . Verslag kon niet uitgeprint worden want er was een probleem met de server . Vraag ik waarom x een PV heeft gekregen .Nu blijkt dat een andere in de blok ons heeft beticht voor opzettelijk hun auto te beschadigen .Maar mijn auto heb ik wel eerst aangegeven die was ook bekrast.En madame dus , die niet van slagen en verwondingen stond van de week ook te roepen dat ik haar beschuldigde , wat niet is want er is klacht tegen onbekende neergelegd .Maar dat is voor volgende week want ik moet maandag komen want ik word ook beschuldigt . Dus een nachtmerrie en dat met de feestdagen in zicht .En allemaal omdat ze willen dat we verhuizen . Ik heb nooit zo'n problemen gehad in mijn leven . Ik kan begrijpen dat er mensen zijn die worden afgemaakt maar wat hebben we in Godsnaam gedaan aan wat hebben we dit verdiend .Wij zijn allebei in de 60 jaar daar houden wij ons niet met bezig en nu ga je denken hoe oud zijn die mensen ook zoiets .Dus de rest is voor volgende week maandag .
Laatst gewijzigd door webmaster op 10 dec 2017 17:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Geen namen van personen aub

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”