rusland

beyonce
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

rusland

#1 , 03 dec 2017 16:42

ik heb geld overgestuurd naar iemand. wij hadden afgesproken dat ik geld ging opsturen en hij mijn gsm ging opsturen maar na dat ik geld had opgestuurd antwoordde hij nooit leer terug. ik heb hem op whatsapp, facebook, email gestuurd maar hij blijft mij negeren ik heb haar zelf aangegeven op paypal maar daar zeiden ze da ik naar hem moest sturen. wat zou ik volgens jullie moeten doen? het gaat hier om zo 1000 euro dus tis wel belangrijk :cry:

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Drone
Berichten: 3030
Locatie: st-niklaas

#2 , 03 dec 2017 17:36

wie stuurt er nu geld naar een onbekende in rusland?

enige dat ge kunt doen als de betaling via paypall is verlopen om daar een claim in te dienen

berenod
Berichten: 942

#3 , 03 dec 2017 20:35

Vermoedelijk heeft de persoon gevraagd van via paypal een betaling te doen "naar vrienden/familie", in plaats van voor "levering goederen en services"?

Zogezegd om transactiekosten uit te sparen, maar in de praktijk is dit eigenlijk omdat je dan nooit geen claim kan maken bij Paypal om je geld terug te krijgen.

Reclame

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”