Beroep tegen 'gunst' der opschorting mogelijk?

A2Pulley
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Beroep tegen 'gunst' der opschorting mogelijk?

#1 , 26 okt 2017 18:18

Vorige week door de raadkamer de 'gunst' der opschorting gekregen met voorwaarden voor 2jaar.

Voor ik het goed en wel doorhad ben ik hiermee akkoord gegaan.

Nu ben 'k met een heel slecht gevoel buiten gekomen; Ik voel me niet gehoord door de raadkamer. Er is niet geluisterd naar mijn verhaal, noch zijn verklaringen getoetst op onwaarheden, of motieven onderzocht.

Kan ik hier alsnog tegen in beroep gaan, om zo de termijn verlaagd te zien, en haalbare voorwaarden opgelegd te krijgen? Of ev. de zaak toch voor de correctionele laten verschijnen(zodat ik op zijn minst mezelf kan verdedigen en gehoord worden ?

Zoja, tot welke dienst dien ik me te richten, en zijn er voorbeeldbrieven te vinden hiervoor?

vriendelijke groet,

J.H.

ps: Heb geen greintje vertrouwen in de toegewezen advocaat van BJB, wil hier dan ook mijn geld niet aan verkwisten, en ben dus op mezelf aangewezen..

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Didymus
Berichten: 2061

#2 , 26 okt 2017 18:25

Beroepstermijn is slechts 24u en is dus verstreken: http://elfri.be/rechtspraak/termijn-hog ... -raadkamer
"sowieso" schrijf je zo.

Reclame

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”