Paswoord

DJBA629
Topic Starter
Berichten: 13

Paswoord

#1 , 14 sep 2017 09:59

Hallo

Iemand heeft me zijn paswoord en inlognaam gegeven om voor haar geld te winnen op napoleon games. Ik had haar tozstemming ook en heb daar bewijs van.

Nu is ze naar de politie klacht gaan neerleggen tegen onbekenden omda die geld hebben opgespeeld. Kan ze me daar iets mee doen?

Gr

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Lanox
Berichten: 3521
Juridisch actief: Nee

#2 , 14 sep 2017 10:48

Mooie formulering: u had toestemming om geld te winnen, niet om geld te verliezen. :mrgreen:

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#3 , 14 sep 2017 10:57

Hallo

Iemand heeft me zijn paswoord en inlognaam gegeven om voor haar geld te winnen op napoleon games. Ik had haar tozstemming ook en heb daar bewijs van.
Wat exact heb je op papier staan? Kan je dat eens formuleren, hier (zonder namen te noemen)?
Nu is ze naar de politie klacht gaan neerleggen tegen onbekenden omda die geld hebben opgespeeld. Kan ze me daar iets mee doen?
Jij bent geen onbekende voor haar. Misschien zijn er nog andere personen die haar geld opgespeeld hebben. Als jij een ondubbelzinnige "volmacht" hebt om met haar account te spelen, is er niets aan de hand. Ik bedoel daarmee een document waar bijvoorbeeld iets in deze aard op staat:
Datum AAAAA, opgemaakt te XXXX in tweevoud.

Ik, persoon YYYY, geef persoon ZZZZ de toestemming om vanaf heded tot op het moment datik deze toestemming intrek via een aangetekend schrijven, om met mijn account te spelen op de website blablabla.be, en dit zonder enige beperking.

Handtekening YYYY op datim AAAAAA
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Reclame

DJBA629
Topic Starter
Berichten: 13

#4 , 14 sep 2017 11:39

Document heb ik niet wel bewijs via berichten van haar kan men trouwens 3g opsporen?

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#5 , 14 sep 2017 11:57

Document heb ik niet wel bewijs via berichten van haar
En wat staat daar in? Een SMS met enkel de tekst "Ja, doe maar." of iets in die zin, bewijst niks...
kan men trouwens 3g opsporen?
3G opsporen? Hoe bedoel je dit? Of men bijvoorbeeld een whatsapp bericht dat via een mobiel netwerk verstuurd is, kan natrekken? Ja, dat kan men, maar zolang het niet om grootschalige drugstraffiek of moord gaat, gaat het parket daar echt geen opdracht voor geven, hoor.
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Issued
Berichten: 1227

#6 , 14 sep 2017 19:16

De Spelersaccount mag niet worden overgedragen aan een derde en mag evenmin door een derde worden gebruikt. Elke Speler is verantwoordelijk voor het waarheidsgetrouw, volledig en nauwkeurig invoeren en up-to-date houden van zijn gegevens. NAPOLEONGAMES behoudt zich het recht voor om op elke wijze de juistheid van de gegevens te controleren.
Volgens de regels mag jij niet op iemand anders zijn account spelen of iemand op jou account laten spelen.
Dit is een handelsgeschil en niets strafrechterlijk.

Mss is napoleon games er achter gekomen en heeft de account afgesloten? En dan doet je vriendin een valse aangifte om de account terug vrij te krijgen?

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#7 , 15 sep 2017 08:29

Volgens de regels mag jij niet op iemand anders zijn account spelen of iemand op jou account laten spelen.
Dit is een handelsgeschil en niets strafrechterlijk.
Maar daar gaat de vraag niet over. Dat zou dan een geschil tussen de gokwebsite en de eigenaar van het account zijn.

De vraag hier gaat over een geschil tussen de topic starter en de eigenaar van het account. Daar heeft de gokwebsite op zich niets mee te maken.
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”