ex sjoemeld met meterstand

viergo
Topic Starter
Berichten: 53
Locatie: west-vlaanderen

ex sjoemeld met meterstand

#1 , 04 feb 2008 15:14

in oktober heeft mijn ex het huis verlaten , bij de overname van het waterleveringscontract heeft hij de meterstand met opzet in zijn voordeel ingevuld,het contract moest ingevuld en getekend zijn door ons beiden, de vertrekkende klant en de nieuwe klant ,maar ik heb dat contract nooit gezien ! mijn ex heeft alles zelf ingevuld !gelezen en goedgekeurd en mijn naam en handtekening nagebootst !kben er achter gekomen toen dak een maand of 4 later zelf de meterstand moest opgeven ,en de factuur kreeg,het verbruik was abnormaal hoog !in de VWM hebben ze dat contract aan mij getoond dat ik zogezegd ondertekend heb, kheb er een kopie van,kan mijn ex daarvoor gestraft zijn ?
groetjes, :?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Beachcomber
Berichten: 572

#2 , 05 feb 2008 09:15

Indien u dit kan bewijzen is dit valsheid in geschrifte;

viergo
Topic Starter
Berichten: 53
Locatie: west-vlaanderen

#3 , 05 feb 2008 14:41

ik kan het inderdaad bewijzen,want het is mijn handtekening niet,en het verbruik is abnormaal hoog,moet ik daarmee naar de politie? of advocaat?welke straf kan hij krijgen? of boete?

bedankt voor de reactie,
groetjes,

Reclame

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”