Echt scheiding

Edith Bogaerts
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Echt scheiding

#1 , 12 aug 2017 08:22

Beste,mijn ex wil mijn huidige vriend laten vals beschuldigen van feiten die 40 jaar geleden zouden gebeurt zijn,heb hierover bij zijn familie na vraag gedaan en die bevestigen zijn verhaal!Hij zou vroeger zijn dochter iets aan gedaan hebben maar er zijn geen bewijzen van!Wat kan ik doen ,want mijn ex wil mij laten boeten en ook onze kinderen hier in betrekken!

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Xenophon
Berichten: 2641
Juridisch actief: Ja
Locatie: Brussel

#2 , 12 aug 2017 08:37

Verspreidt uw ex valse geruchten, dien klacht in (en wat er ook gebeurd moge zijn, indien iets, het is verjaard).
Ik ben geen advocaat, u gebruikt de informatie die ik verstrek strikt op eigen risico. Win steeds gekwalificeerd advies in voor belangrijke beslissingen.
Gelieve vragen te stellen via het forum, NIET via persoonlijke berichten.

Franciscus
Berichten: 38602

#3 , 13 aug 2017 18:38

Maar indien het verspreiden van die geruchten al bezig zijn, zijn het zo wie zo strafbare feiten laster of eerroof, lasterlijke aantijgingen mondeling of in geschriften...
Verjaring speelt voor mogelijke feiten maar ook deze kenbaar maken is meestal een strafbaar feit.

Reclame

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”