Gevangenisbriefe

Jay90
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Gevangenisbriefe

#1 , 10 aug 2017 10:57

Ik heb deze morgend een gevaningsbriefje ontvangen van de wijkAgent. Ik ben in April 2017 met verstek veroordeeld. 6 maanden gevangenis straf. Ik moet mij binnen de 5 dagen aanmelden aan de gevangenis. Welk straf zal ok krijgen ? Ga Ik 6 maanden moeten vast zitten m? Moet ik een advocaat hebben ? Ik zit met verschillende vragen kan iemand mij hier helpen ?

Alvast bedankt

Jay

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
sloeberken
Berichten: 10285
Locatie: Erpe Mere

#2 , 10 aug 2017 11:12

Dom dat je niet naar de rechtbank gaat en u laat veroordelen bij verstek.
U zal een advocaat moeten raadplegen, deze kan zorgen voor een enkelband.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

LeenW
Berichten: 12828

#3 , 10 aug 2017 11:12

Uw hebt uw straf al gekregen, blijkbaar bent u om de een of andere reden nooit naar uw proces geweest?

Reclame

jef007
Berichten: 1681

#4 , 10 aug 2017 11:43

als je naar uw proces zou geweest zijn, dan had je dit geweten

Xenophon
Berichten: 2641
Juridisch actief: Ja
Locatie: Brussel

#5 , 10 aug 2017 11:54

Ga naar een advocaat. Onderzoek of verzet of hoger beroep nog mogelijk zijn. Het is niet omdat u zich dient aan te bieden in de gevangenis dat men u ook daadwerkelijk zal opsluiten daar. Wat zeker niet doen: uw kat zenden.
Ik ben geen advocaat, u gebruikt de informatie die ik verstrek strikt op eigen risico. Win steeds gekwalificeerd advies in voor belangrijke beslissingen.
Gelieve vragen te stellen via het forum, NIET via persoonlijke berichten.

Franciscus
Berichten: 38592

#6 , 11 aug 2017 13:09

Veroordeling van april.
Eens lezen
http://www.elfri.be/potpourri-ii-verzet-strafzaken
Dus vermoedelijk te laat.

En inderdaad zeker uw kat niet sturen. Een bevel tot gevangenneming is ook geldig als huiszoekingsbevel.

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”