buur vernielt heg op erfcheiding

Jolanda
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

buur vernielt heg op erfcheiding

#1 , 08 aug 2017 15:05

We wonen al jaren met plezier naast onze buur, ik heb wel eens gezegd als ik ga verhuizen neem ik hun mee. Wat kan je je vergissen in mensen. Wij hebben al enige jaren een nestje zwerfkatjes 5 en die hebben bij ons een thuis. slapen binnen en zijn al tamelijk tam. Buurvrouw ziekelijk op haar tuin hebben we altijd gezegd jaag ze weg gooi ze met water want ze horen niet in jou tuin. Dat deed ze niet, had er geen last van en laat ze maar doen, was altijd haar commentaar. Tot da, t door wat voor een rede dan ook, haar karakter ineens 100% omslaat en ik er als donder bij helder hemel ineens een katten hatende buurvrouw voor me heb. Ik had wilde katten moeten laten doen etc. en zo voort. Dat is ook zo alleen was dit wel even heel anders gegaan. We hadden een meningsverschil over de katten en mevrouw was duidelijk op ruzie uit. Ik heb me terug getrokken, tegen zoveel onwil valt niet te praten. Ze bleef provoceren, ook dit heb ik genegeerd en toen in eens met een snik in haar stem(?) ! hing ze ineens over de draad bij de moestuin. Ben je boos op mij?? Ik zei nee, buurvrouw echt niet , ik heb alleen wat moeite met mensen die 2 gezichten hebben, we hebben ruzie stelt ze. we hebben een meningsverschil stel ik. Ik werk vanuit huis en heb niets gehoord maar de meters lange heg heeft ze aan onze kant tot aan de stam vernield. De tuin is diep en de haag loopt van enkel naar dubbel en soms dat gedeelte was haar haag dat grensde aan onze draad van scheiding. Het is werkelijk afschuwelijk om te zien. Binnen nu en 4 jaar wensen we de woning te koop te zetten en we hebben al een potentieel koper die zich wellicht nu ook achter zijn oren krabt. Altijd hebben we de scheidingshagen aan onze kant zelf onderhouden dus dit is pure agressie naar ons. Ik wil geen ruzie of een rechtszaak maar ik zou wel graag willen weten of ze dit zomaar mag doen zonder overleg en het is wel waarde vermindering. De heg groeit nooit meer daar en we zitten tegen een pikzwarte haag te kijken met vergen dorre takken. Kunnen we haar op de vingers tikken en haar erop wijzen dat ze ons waardevermindering heeft toegebracht dit enkel om haar te van weerhouden nog meer vernielingen aan te richten.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Berichten: 22256
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#2 , 08 aug 2017 16:14

redelijk verwarrende uitleg over die katten. Snap er niets van.

sloeberken
Berichten: 10285
Locatie: Erpe Mere

#3 , 08 aug 2017 17:45

In u vorige topic heb je de oplossing gegeven.

viewtopic.php?f=53&t=81725
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

Reclame

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”