Moeder 89 jaar meermaals lastig gevallen door jonge kerel

Tingtong
Topic Starter
Berichten: 88

Moeder 89 jaar meermaals lastig gevallen door jonge kerel

#1 , 12 jun 2017 01:26

Even een omschrijving
Mijn (ons) moeder is woonachtig in een woning langs grote baan met zeer grote tuin en wat afgelegen dus idiaal.
Een jaar terug waren er dak werken aan de gang met een hoop personeel.
Aan de straat heeft iemand mijn moeder aangesproken en vroeg 7€ voor de trein, men moeder ging naar de woning en de kerel volgde haar en heeft zo gezien waar haar geldbeugel lag, ze gaf hem 20€
Paar dagen later is om 3 uur in de nacht de deur ingebeukt en de geldbeugel zonder twijfel gestolen.
Het voorval van die kerel heeft ze niet aan ons of de politie laten weten waardoor we het dak werkers personeel verdachten. Denk uit schrik.
Een week later weer een enorme knal op de deur maar ik had een balk voorzien dus binnenkomen ging niet, politie geweest maar deze dachten vrouwtje is een beetje ....
Kerel komt terug en wil naar wc ,ze laat dat toe
Kerel komt later nog eens en wil terug naar wc maar ze wuift dit af.
Nu op Vaderdag een moeilijke dag voor haar en ons wegens het onlangs overlijden van mijn vader is de kerel er terug niet langs de oprit maar langsheen de tuin en wilde weer naar de wc , ze heeft gezegd dat hij weg moest gaan en toen zette hij zen voet tussen de deur , toen ze zei dat ze ging roepen lachte hij doe maar , ze nam haar stok en lachte probeer maar probeer maar .
Een geluk was er een kleinzoon boven die zen grootmoeder hoorde roepen en naar beneden stormde en achter de kerel aanging maar die was enorm snel weg.
Politie erbij ,beschrijving gedaan en na 5 min hadden ze hem staande een eind verder, ze zijn mijn moeder komen ophalen om die kerel te herkennen en het was raak.
Maar ze hebben hem laten lopen zoals altijd.
Ik vergeet hier nog dingen te vertellen, maar men moeder is nog zeer goed in het hoofd en reageert nog snel inzake politie bellen , deze laatste hebben hun gedachte moeten herzien aangezien ze de persoon hadden.
Wat kunnen we er tegen doen , huisvrede breuk, stalken .
Hij is ook eens uit het niets opgedoken toen ze uit de tuin naar binnen ging hij achter haar stond in huis.
Ondertussen weten we nog niet wie het is maar begin een vermoeden te krijgen...ondertussen hoop ik hem te kunnen betrappen in het huis om hem het orgasme van zen leven te laten beleven.
goede raad welkom

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
DeRedelijkheidZelve
Berichten: 78
Juridisch actief: Nee

#2 , 12 jun 2017 11:34

Een deftig inbraakalarm systeem (met video camera) zou een mooi cadeau zijn. Opgelet bij "orgasme van zijn leven".. de verleiding is idd groot om zo'n individu ter plekke te straffen, maar dit is buiten de moderne rechtstaat gerekend. Je zou de eerste niet zijn die aangeklaagd word voor agressie, door een vermeende dief/../.. hardhandig aan te pakken op "eigen" grondgebied. Mijn advies: blijf kalm, en haal de politie er (nogmaals) onmiddellijk bij.

Tingtong
Topic Starter
Berichten: 88

#3 , 19 jun 2017 00:27

Na een vermoeden en wat fb zoekwerk weten we wie het is , het is een linke kerel.
Verder heb ik via via die kerel laten weten om er beter mee te stoppen.
Nu heeft ze een armband waar bij problemen ze 7 sec. moet op drukken en alle ingevoerde nummers alarm krijgen en we ook met haar kunnen spreken , heb het nog niet gezien maar het komt uit Duitsland en is een soort gsm en dat werkt dan ook overal.

Reclame

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”