Uitnodiging sluikstorten

hardworkingman
Topic Starter
Berichten: 23
Juridisch actief: Nee

Re: Uitnodiging sluikstorten

#31 , 26 jul 2017 09:05

Ik bleef bescheiden in mijn vraag. Echter zag ik 1 van de vrouwelijke agenten al nee knikken tegenover de andere vrouwelijke inspecteur van achter het glas.

Toen zij mij hun weigering kenbaar maakten was ik eerder verwonderd dan boos. Mijn reactie was: 'Als iemand iets beweert wat niet kan kloppen, dan is dit toch een valse klacht? Bovendien heb ik zelf hierdoor schade geleden door het verhoor en de spanning waarin ik heb gezeten. '

Haar antwoord was: U heeft het geluk dat u verhoort bent geworden.

Uiteindelijk maar beleefd afscheid genomen en vertrokken. Is het zinvol om per mail te vragen waarom mijn klacht niet werd aangenomen? Hierbij ook melding te doen van tijdstip van aanbieden op kantoor en hetgeen wat ik gehoord heb? Hierbij het comite-P in CC. Of kan ik hier problemen mee krijgen?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
hardworkingman
Topic Starter
Berichten: 23
Juridisch actief: Nee

#32 , 26 jul 2017 09:10

@ franciscus: In het PV wordt melding gemaakt dat mevrouw mij heeft zien aanrijden emmers zien achterlaten en wat vuil in een vuilnisbak zou hebben zien steken en waarna ik weggereden zou zijn. Er zijn foto's gemaakt van een vuilnisbak met een emmer erlangs? De getuigen verklaarde dat ik de vuilnisbak 'volgestoken zou hebben' . Op de foto is echter een lege of halflege vuilnisbak te zien. Er is geen foto van mij.

sloeberken
Berichten: 10285
Locatie: Erpe Mere

#33 , 26 jul 2017 09:51

Dan zijn die foto's toch waardeloos, kan me moeilijk voorstellen dat een rechter u gaat veroordelen op veronderstellingen.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

Reclame

hardworkingman
Topic Starter
Berichten: 23
Juridisch actief: Nee

#34 , 26 jul 2017 10:02

@ Sloeberken. Dat leek mij ook. Zo kan iedereen natuurlijk iedereen aangeven. Het zijn enkel de beweringen van mevrouw. Zij wist wel mijn auto en mijn persoon te beschrijven maar dat is ook niet moeilijk als ik quasi iedere dag in de buurt kom. Het afval op de foto's kan er immers al een hele tijd hebben gestaan.

hardworkingman
Topic Starter
Berichten: 23
Juridisch actief: Nee

#35 , 26 jul 2017 11:27

Ik heb inmiddels een mail gestuurd met comité P en bestuurlijk ambtenaar die mij een boete wilt opleggen in CC.
Hierin vermeld dat men de aangifte niet wou opnemen en ook vermelding en omschrijving van de verdachte en beide inspecteurs. Hierin heb ik ook gevraagd naar een afspraak met de officier van wacht.

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”