ons mama gaat gebukt onder een relatie vol psychisch en lichaamlijk geweld.

vanmeiv
Topic Starter
Berichten: 28

ons mama gaat gebukt onder een relatie vol psychisch en lichaamlijk geweld.

#1 , 09 mei 2017 20:36

Mijn mama woont al jaren samen met haar vriend in haar huis. Die heeft haar psychisch volledig in zijn macht, slaat haar op geregelde basis, is zeer angstaanjagend wanneer hij gedronken heeft ... mijn mama wuift alle problemen weg, waarschijnlijk uit angst. voor hem, eigenlijk een klassiek verhaal van huiselijk geweld ... het enige niet klassieke hieraan is, is dat meneer een zwarte gordel karate heeft, dus zo een beetje een moordmachine is, zeker als hij zat is ...mijn zus zegt dat mama dikwijls onder de blauwe plekken staat, zij heeft veel meer contact met haar, maar dan steekt ze het op de honden ... wat kunnen wij als dochters doen? Zeker die zijn psychotische trekjes in combinatie met die zwarte gordel baren mij veel zorgen ....

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Minnegirl
Berichten: 28
Juridisch actief: Nee

#2 , 31 mei 2017 09:16

Heel gek, maar zelf foto's maken van de blauwe plekken, maar als ze zelf geen aangifte doed, is het jullie woord tegen dat van haar en haar vriend, zie je het gebeuren kan je wel de politie bellen, vraag de buren of ze willen bellen als ze iets verdachts horen, al bellen ze 20keer voor niets, beter dan 1 keer te laat.
Indien ze toch ooit een klacht wil indienen kunnen jullie als dochters voor de bewijzen zorgen. Huishoudelijk geweld is nooit Ok.

Reclame

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”