Wildplassen

Frederik1
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Wildplassen

#1 , 02 apr 2017 00:50

Mijn nieuwe vriendin heeft een vermelding in het strafregister voor openbare zedenschennis. Zij beweert dat deze er lwam door wildplassen (op marktrock).
Volgens mijn opzoeki.gen zou wildplassen niet tot zo'n vermelding leiden
Weet iemand of ik me al dan niet bij de lurven laat nemen?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#2 , 02 apr 2017 08:55

Je vriendin kan de waarheid vertellen, wildplassen kan tot een veroordeling tot openbare zedenschennis behoren

En lees dit eens :http://www.internetgazet.be/houthalen-h ... assen.aspx
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

eylis
Berichten: 8840

#3 , 02 apr 2017 12:38

het kan uiteraard wél omdat een vrouw nu eenmaal duidelijk zichtbaar bepaalde lichaamsdelen moet ontbloten. een man kan nu eenmaal discreet in een hoekje gaan staan.

Reclame

Fashion
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

#4 , 18 jul 2017 01:19

Als je als 20 jarige vrouw wiltplast in een bos /park en er hingen mogelijk cameras. Kun je een strafblad krijgen en daardoor je bewijs van gedrag en zeden kwijtraken (voor werk) of word je alleen belast met een boete en zijn er verder ging gevolgen. Een vriendin van mij had dit voor al onlangs en ik weet niet wat voor advies k moet geven .... (Wetgeving van België)

Fashion
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

#5 , 19 jul 2017 10:44

Mijn vriendin heeft een boete gehad..... Heeft ze nu wel of geen strafblad? Ze is ongerust en we weten beiden niet via welke weg we dit te weten moeten komen...

eylis
Berichten: 8840

#6 , 19 jul 2017 12:13

@Fashion, geen oude berichten kapen, dat is verwarrend voor de initiele vraagsteller/poster. Post zelf een nieuw item voor je vraag.

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”