GELD İN BESLAG GENOMEN

bukettt
Topic Starter
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee

GELD İN BESLAG GENOMEN

#1 , 04 mar 2017 13:43

mijn ex vriend had me geholpen met mn notarisgeld voor een huis te kopen 20 000 had ik GEKREGEN VAN HEM hij was bezig met wietplantage WİST İK NİET toen het uit was wou hij zijn geld terug zogezegd geleend aan me ik ben naar de politie gegaan en klacht gaan indienen begin had ik gelogen dat ik die geld niet had gekregen daarna had ik toegegeven dat ik dit KREEG en dat ik dat geld nog had NİET GEBRUİKT na een huiszoek van mij en van hem hebben ze geld en cadeaus van hem gekegen in beslag genomen bij hem tijdens verzoek hebben ze wiet plantage gevonden krijg ik dat geld terug of word dit afgepakt voor altijd ? ik kan bewijzen dat hij dit geld zomaar gaf geen lening dus KAN İK DİT TERUG EİSEN

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Likes
Berichten: 309
Juridisch actief: Nee

#2 , 04 mar 2017 14:09

Uw bericht is niet erg duidelijk. Waag eens opnieuw een poging met gebruik van leestekens.

Bij wie werd het geld nu in beslag genomen?

Bart Vissers
Berichten: 1564
Juridisch actief: Nee

#3 , 04 mar 2017 14:25

Ik was ook blij dat er tenminste één vraagteken in de tekst van TS stond...

Als het parket kan aannemelijk maken dat het geld gewonnen is door je ex-vriend op basis van illegale activiteiten, dan kan het worden verbeurdverklaard.
Als hij intussen aan jou een onvoorwaardelijke en definitieve gift had gedaan, dan zou je dit kunnen van hem alsnog terugeisen.

Op geld staat geen naam. Hoe bewijs je dat dit geld van jou was?
Ik heb absoluut geen probleem met foute antwoorden. Ik maak ze ook. Dat is een leerproces.
Wat me wel stoort zijn zij die eigenlijk wel beseffen dat ze fout zaten, maar stijfkoppig volhouden zonder een juridische onderbouw te geven.

Reclame

bukettt
Topic Starter
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee

#4 , 04 mar 2017 16:34

zo is het dus verlopen.. İk ben klacht gaan indienen omdat hij dit geld terug wou met chanteer middelen zoals mijn videos fotos ik werd kwaad en ging klacht in dienen en heb gezegd dat ik ik geld niet had, terwijl ik die nog had na 2 dagen bij huiszoek heb ik toe gegeven dat het geld nog in mn schuif lag van hem was ik had nog berichten dat ik dit geld als cadeau kreeg maar dit geld heeft hij illegaal verdiend bij huiszoek zijn we dat te weten gekomen dus in begin was ik verdachte omdat ik dit geld niet terug wou geven na huiszoek is hij gepakt met wietpkantage en dus werd ik geen verdachte niet meer en mijn gsm was ook in beslag genomen daar stonden de berichten op dat ik dit geld KREEG, geld is van hem maar heb die gekregen en wist niet dat hij illegaal bezig was. krijg ik die terug, of niet?

LeenW
Berichten: 12839

#5 , 04 mar 2017 16:37

Nee, dit maakt het niet veel duidelijker.

Bart Vissers
Berichten: 1564
Juridisch actief: Nee

#6 , 04 mar 2017 16:43

1) Waar lag het geld?
2) Wie was gedomicilieerd op dat adres?
3) Stond er een naam op dat geld?
4) Was dat geld precies het bedrag dat in het bericht stond?

Gelieve te ademen tussen de zinnen (dit kan via een punt of een enter-toets), of op iedere vraag met één zinsnede te antwoorden.
Ik heb absoluut geen probleem met foute antwoorden. Ik maak ze ook. Dat is een leerproces.
Wat me wel stoort zijn zij die eigenlijk wel beseffen dat ze fout zaten, maar stijfkoppig volhouden zonder een juridische onderbouw te geven.

sloeberken
Berichten: 10285
Locatie: Erpe Mere

#7 , 04 mar 2017 17:19

Als je €20.000 cash in huis liggen hebt moet je het kunnen bewijzen vanwaar dat komt.
Daar het van u vriend komt die wiet verkocht, er is bewijs dat het van hem komt, dat kan zeker in beslag genomen worden.
Dit zal door de rechtbank beslist worden of het verbeurd verklaart word of niet.
je hebt u zelf in de nesten gewerkt door u verklaring bij de politie.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

bukettt
Topic Starter
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee

#8 , 04 mar 2017 17:36

geld lag in MİJN KAMER gekregen door mijn vriend die wiet kweekt.
maar ik wist niet dat hij hiermee bezig was. Toen het uit was wou hij alles terug en ging ik naar de politie omdat hij me chanteerde. dit geld is bij mijn thuis gevonden en in beslag genomen en ik heb toegeveven dat dit geld van hem kwam en ik dit had gekregen en ik smssen had ivm dat ik 20 000 had gekregen als cadeau nu is dit geld bij de politie hij had me parfum en gsm gekocht dit hebben ze ook afgepakt

sloeberken
Berichten: 10285
Locatie: Erpe Mere

#9 , 04 mar 2017 17:43

De kans is groot dat je beschuldigd word als mededader..
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

bukettt
Topic Starter
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee

#10 , 04 mar 2017 17:48

nee dat niet ben geen mededader , want ik wist dit niet en dit was ook duidelijk bij de politie

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”