Dronken, naar huis begeleid

ikwilanoniemblijven
Topic Starter
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee

Dronken, naar huis begeleid

#1 , 03 mar 2017 18:39

Hallo,

Enkele dagen geleden ben ik een nachtje gaan stappen in Gent. Maar daarbij heb ik net wat te veel gedronken...
De bedoeling was om uit te gaan in de overpoort en dan terug te keren naar een vriend zijn kot en daar te overnachten.
Maar op de terug weg liep het verkeerd, 2 vrienden moesten voor me zorgen zodat ik niet terplaatse in slaap viel. Net voor we aan deze vriend zen kot terug waren zijn ze mij uit het oog verloren en was ik verdwenen .
Van heel deze terug weg kan ik mij niets herinneren. Tot dat ik wakker wordt op een wc met 2 politieagenten voor mij. Ik denk dat ik in een kantoorgebouw ben gesukkeld en op de wc in slaap ben gevallen. De agenten hebben mij gefouilleerd, op verboden middelen, en hebben niks gevonden. Hebben mijn identiteitskaart gevraagd en mij naam via hun walkie talkie doorgegeven. Ik heb me bij de agenten en het personeel van het gebouw geëxecuteerd. Daarna hebben ze me naar buiten begeleid en enkele huizen verder bij men vriend zijn kot afgezet (ik ben niet in een combi of dergelijk meegereden).
Nu vraag ik mij af of ze mij nu nog een boete kunnen toesturen of een PV kunnen opstellen? Mij hebben ze nooit verteld dat ik een boete kon verwachten of dergelijke. Het enige dat ze mij vertelden was dat ik beter de volgende keer een pintje minder drink. En voor de rest waren de agenten zeer vriendelijk tegen mij. Kunnen ze mij hiervoor nog beboeten?

Alle input kan handig zijn!
Alvast bedankt!

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Mariette
Berichten: 2507

#2 , 03 mar 2017 18:42

Ik heb me bij de agenten en het personeel van het gebouw geëxecuteerd.
Toch oppassen in het vervolg met dat executeren. Verontschuldigen of excuseren lijkt me veiliger.

LeenW
Berichten: 12837

#3 , 03 mar 2017 18:46

Dat kan, hopelijk was er ook geen inbraak mee gemoeid toen u dat gebouw binnenging?

Reclame

ikwilanoniemblijven
Topic Starter
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee

#4 , 03 mar 2017 18:52

Ik denk van niet, ik kan mezelf niets herinneren van hoe ik het gebouw ben binnen gekomen. Maar volgens mijn vrienden was niet meer tot veel in staat enkel nog in slaap vallen. En het was al ochtend toen we terug keerden dus veronderstel ik dat het gebouw al open was doordat er al personeel aanwezig was.


Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”