Laster en eerroof??

Bezorgde moeder
Topic Starter
Berichten: 5

Laster en eerroof??

#1 , 12 jan 2008 20:28

Mijn ex vriend en vader van mijn kinderen heeft het er zeer moeilijk mee dat hij alimentatie moet betalen voor zijn kinderen.Het gaat hier om 170E voor de 2 kinderen.
Ik vermoed dat hij een deurwaarder heeft gehad,zijn achterstand bedraagt nu ongeveer 1000E,hij neemt mij dit behoorlijk kwalijk aan zijn naam te zien om msn(hij staat geblokkeerd in mijn lijst)Hij schrijft dus:
"DE GEDWONGEN SPONSER DER KINDERPOOIERS"Kan ik hieraan iets doen,een klacht indienen als laster en eerroof ofzo?Ik vindt dit een zware beschuldiging.Je moet weten,dat hij vrijwillig nu al bijna een jaar niet meer om de kinderen komt,hij heeft elke zaterdag v 10u tot 18u bezoekrecht.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
akromah
Berichten: 114

#2 , 13 jan 2008 00:23

Hallo,

ik heb het via PrintScreen uitgeprint,
met alle behorende scheldmails erbij,
en klacht neergelegd voor stalking, laster en eerrroof en al de uitgeprinte kopies laten bijvoegen als bewijs.
Dit moet en zal opgevolgd worden.
Hij kon het niet laten om zes maand te smssen, te mailen en steeds gortigere scheldpartijen te zenden.
Na zes maand was het ook genoeg voor mij.
Net één maand en 7 dagen na mijn indiening is mijn ex verhoord.

Print alles af en leg klacht neer of het stopt nergens.

elsje
Berichten: 109

#3 , 13 jan 2008 11:56

Bezorgde moeder:
Zeker klacht neerleggen ! Want indien je dat niet doet...wat zal het volgende dan zijn !?
Soms moet je mensen direct aan pakken als praten niet helpt . Laten voelen dat dit Niet kan !!!
Sterkte els

Reclame

Bezorgde moeder
Topic Starter
Berichten: 5

#4 , 16 jan 2008 10:54

Bedankt voor jullie reactie,ik heb het afgeprint en ben klacht gaan neerleggen.Veel zal het niet uithalen,maar kon die verwijten niet zomaar naast me neerleggen.

elsje
Berichten: 109

#5 , 16 jan 2008 16:57

Aan bezorgde moeder:
Jawel, je hebt er goed aan gedaan ! Alleen bewijsmateriaal is van belang . Hou alles goed bij , en bij herhaling doe het opnieuw . Dit is laster en eerrroof.
Veel sterkte alvast ! Els

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”