Mijn dochtertje van 4 jaar heeft mij meerdere keren vermeld dat de stiefpapa haar verkeerd aanraakt.
Bijvoorbeeld zegt ze : hij doet de derde vinger in mijn gaatje.
En zo zijn er nog genoeg signalen geweest.
Alsook roodheid op haar schaamlipjes, iets wat lijkt op schaafwondjes, infectie, een witte zalf achtige instantie enzovoort.
Meerdere malen bij de huisart geweest met meldingen, eenmaal naar spoed voor een melding.
Contact gehad met het vertrouwenscentrum, vclb, advocaat, ...
Naar de politie gaan had ik een beetje 'schrik', omdat de dader een inspecteur bij de politie is.
Maar omdat ik geen gehoor kreeg bij niemand, ben ik via het comité p toch een klacht kunnen gaan indienen bij de politie.
De PV werd volledig afgeschermd voor zijn mede collega's. Ik had er een beetje hoop in. Maar we leven in België en hier moet je eerst dood zijn voor ze u helpen.
Een audio visueel gesprek vond plaats voor mijn dochtertje. Ze heeft dingen kunnen vertellen wat in mijn ogen toch al bezwarend genoeg waren.
Nu ja, bewijzen he ...
Mama is medeplichtig want ze weet ervan maar heeft niks gedaan. Buiten nu het slachtoffer uit te hangen en uit de lucht komen te vallen.
Beiden zijn op het matje mogen komen en meteen terug mogen vertrekken.
Het parket heeft diezelfde dag beslist dat de kust veilig is en mijn dochter zonder problemen terug mag gaan naar hun. Niks aan de hand.
Het onderzoek loopt wel nog zeggen ze dan. Het is doorgegeven aan het vertrouwenscentrum. Diezelfde centrum dat me eerst niet wou helpen.
Ik kan dit niet vatten. Ik leef met schrik. Heb slapeloze nachten. Ik sta letterlijk machteloos en moet mijn eigen dochter aan haar lot overlaten.
Omdat ik een gesprek heb opgenomen van hetgeen mijn dochter mij verteld heeft, zegt men dat het alles nu ook beïnvloedbaar kan zijn.
Dus de kous is af. Mijn dochter en ik liegen allebei. Dit is allemaal opgeblazen.
Heeft iemand dit ook meegemaakt?
Wat kan ik nog hieraan doen buiten het hef in eigen handen nemen?
Want als ze niet gaan luisteren is dit mijn enigste optie.
Dank je wel.