winkeldiefstal

ducati
Topic Starter
Berichten: 1

winkeldiefstal

#1 , 30 dec 2007 11:47

Hoi,

Voor te beginnen, ik ben gepakt voor winkeldiefstal. Ik wilde voor een bedrag waarvoor ze mij in het zak gezet hadden terug nemen, zeer stom natuurlijk van mij hé.
Nu heb ik documenten moeten invullen en boete betalen, de politie is er niet bijgeweest. Wat zijn de gevolgen nu want buiten dat ik mij enorm schaam voor dit voorval,kan ik mij nog aan iets verwachten ?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
j.demoor
Berichten: 10360

#2 , 01 jan 2008 19:27

Indien de procureur des konings geen kennis gegeven wordt van de diefstal dan kan er ook geen strafvervolging komen.

Uit ‘Nu heb ik documenten moeten invullen en boete betalen’ leid ik af dat de winkelier daarmee de zaak afgehandeld acht en vooralsnog geen kennis geeft van de diefstal aan de procureur des konings.

Ga volledigheidshalve naar (geconsolideerde wetgeving) onder Belgisch Staatsblad in http://just.fgov.be .Klik voor WetBOEKEN in de balk achter ’Juridische aard’ op het omgekeerd driehoekje uiterst rechts.

Reclame

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”