strafklacht neerleggen

Leeka
Topic Starter
Berichten: 33

strafklacht neerleggen

#1 , 17 dec 2007 11:36

Na heel wat problemen met een immobiliënkantoor heb ik een klacht geschreven naar het Beroepsinstituut voor Vastgoedmakelaars, waarin ik het hele verhaal vertel en aangeef dat het voor ons een princiepskwestie is. We kunnen niet wettelijk bewijzen wat er is gezegd en gelogen omdat we de gesprekken (natuurlijk) niet op papier hebben. Ik vond op de site van het BIV dat zij er ook zijn ter becherming van de consument, vooral bij morele belangen.

Hierop kreeg ik van het BIV antwoord dat ze dit zouden onderzoeken en enkele weken later kreeg ik via het BIV het antwoord van de advocaat van het immobiliënkantoor te zien. De advocaat eindigt met de woorden dat ze niet zullen nalaten eventueel strafklacht neer te leggen tegen ons. Dit was natuurlijk even schrikken. Kan dit? Ik heb deze brief niet verspreid of zo, enkel naar de -zover ik weet- bevoegde instantie gestuurd.

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding