diefstal uit locker zwembad

sofie_
Topic Starter
Berichten: 1

diefstal uit locker zwembad

#1 , 27 nov 2007 14:59

Hallo,

Vorige week zijn mijn auto-en huissleutels + kleingeld uit een locker in het zwembad gestolen. Even later bleek mijn auto verdwenen te zijn (ook gestolen dus). Het gaat om electronische lockers, waarbij je een code moet intypen. Ik heb iemand zien staan toen ik mijn code intypte, maar die persoon kan mijn code onmogelijk gezien hebben aangezien hij te ver stond en ik mijn rug naar hem gedraaid heb. Zeg nooit nooit, maar hier ben ik wel vrij zeker van. Mijn locker was ook niet geforceerd toen ik terugkwam van het zwemmen, ik heb dan ook pas gemerkt dat er een diefstal gebeurd was toen ik mijn sleutels niet meer vond en bevestiging kreeg van de politie dat mijn auto niet weggesleept was. Toen pas merkte ik ook op dat er ook geld uit mijn portefeuille verdwenen was.
Ik heb geen bordjes zien hangen met een boodschap als "niet aansprakelijk voor diefstal of ongevallen", maar dat wil niet zeggen dat ze er niet zijn. Ik ben nog niet terug naar het zwembad gegaan omdat ik eerst wat advies wilde inwinnen.
Kan ik de eigenaars van het zwembad aansprakelijk stellen voor deze diefstallen?

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding