Hoe valse verklaring van de politie bewijzen?

oldie69
Topic Starter
Berichten: 22
Locatie: Oost-Vlaanderen

Hoe valse verklaring van de politie bewijzen?

#1 , 17 jul 2007 02:21

Ik heb bericht gekregen dat ik door de rechtbank vervolgd wordt. Ik heb mijn dossier laten opvragen. De verklaring van de politie klopt niet met mijn verklaring. Daar ik tijdens de tussenkomst van de politie gewond raakte, vermoed ik dat de politie-agenten hun verklaring hebben aangepast zodat ze niet door mij kunnen aangeklaagd worden.

Hoe kan ik nu bewijzen dat hun verklaring foutief is?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
oldie69
Topic Starter
Berichten: 22
Locatie: Oost-Vlaanderen

#2 , 17 jul 2007 03:50

Indien er getuigen zijn van het incident, vraagt u best aan de voorzitter deze op te roepen voor de rechtbank.
Dat is juist het probleem, er zijn er geen (bij mijn weten).

Heye
Berichten: 468

#3 , 18 jul 2007 21:18

Beste,

Wanneer de agenten enigzins geweld hebben moeten gebruiken om de partijen tot bedaren te brengen, en indien ??n van de partijen gewond raakte, net door die tussenkomst van de agenten, dan moet er een drede vaststelling gebeuren door een afzonderlijke patrouille.

9.5 kansen op 10, wanneer er gewonden vallen door tussekomst van agenten in functie, heeft U ,iet veelruimte om iets te ondernemen.

Met vriendelijke groeten
Heye Andy

Reclame

Lex
Berichten: 3149
Locatie: N51° 13.797' E004° 26.612'

#4 , 03 aug 2007 10:29

De verklaring van de politie klopt niet met mijn verklaring....Hoe kan ik nu bewijzen dat hun verklaring foutief is?
En u heeft geen kopie van uw verklaring gekregen/gevraagd?

roderidder
Berichten: 2946
Contacteer: Website

#5 , 08 aug 2007 00:15

Welke mogelijke bewijzen meen je dat er zouden kunnen zijn?

RR

oldie69
Topic Starter
Berichten: 22
Locatie: Oost-Vlaanderen

#6 , 23 aug 2007 12:34

En u heeft geen kopie van uw verklaring gekregen/gevraagd?
Ik heb wel een kopie gekregen van mijn verklaring, maar deze van de politie heb ik slechts gekregen toen ik het dossier opgevraagd heb.
Welke mogelijke bewijzen meen je dat er zouden kunnen zijn?
Ik werd geboeid aan handen en voeten en werd daarna naar de openbare weg gebracht, waar ik geknield moet wachten op hun bijstand. Doordat ik mij probeerde recht te stellen, ben ik op mijn gezicht gevallen. (dit is de politieverklaring)

Hetgeen gebeurd is, is dat ik naar de openbare weg gesleurd werd (ongeboeid) en aan het einde van de oprit over de ketting die de eigendom afsluit, gevallen ben en daar pas werd geboeid.(dit staat ook in mijn verklaring die ik juist na de feiten afgelegd heb)

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”