slagen en verwondingen

krisje1973
Topic Starter
Berichten: 281

slagen en verwondingen

#1 , 11 feb 2013 20:02

Op 22 december werd mijn vriendin geslagen door een jonge gast (zeer zeker minderjarg).
De naam van de dader kent ze niet.

Die avond is ze met de ziekenwagen overgebracht naar het ziekenhuis alwaar ze geopereerd is aan haar pols.
De politie van Tielt stelde een PV op waar mijn vriendin het nummer van kreeg BR.43.L5.000.304/2013

In dit dossier heeft zij nog geen verklaring afgelegd wegens ziekenhuisopname en nadien niet kunnen verplaaten.
De politie van Tielt zei dat ze haar verklaring ook kon afleggen in haar woonplaats Haacht.

Daar zegt men echter dat zij dit niet kan aangezien er geen dossier is.

Moet mijn vriendin terug naar Tielt om haar verklaring af te leggen of kan op eenvoudige vraag dit toch gebeuren in Haacht?
Welke stappen dient zij eventueel te ondernemen?

Alvast bedankt.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38617

#2 , 11 feb 2013 23:37

Indien andere politiezone dient zone Tielt (copie) PV door te sturen naar zone Haacht via een Autonome Politie Onderzoek procedure.
Mogelijk doelen ze op deze procedure. Haacht zal dan eerst de gegevens moeten binnenkrijgen.

Reclame

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”