is dit valsheid in geschrifte ??

debken
Topic Starter
Berichten: 19

is dit valsheid in geschrifte ??

#1 , 20 mar 2007 12:30

Hallo ben getrouwd en mijn man heeft een zoon uit een vorig huwelijk.

onlangs heeft zijn ex ons voor een rechtzaak via vrederrechter gedaagd .
heb dit al in een vorig onderwerp gezegd
maar was er nog iets in 2005kwam ze af met een bundel die we moesten betalen omdat zijn zoon in de kliniek was opgenomen .
wij wilden die bundel betalen maar wij vroegen altijd aan haar waarom zijn zoon was opgenomen
nooit heeft ze willen antwoorden dus hebben we niet betaald .
resultaat wij moesten naar de vrederechter.
wij hebben die bundel moeten betalen en hebben we dan ook gedaan .

dan heb ik eens geinformeerd bij de school en ik heb alle dossiers opgevraagd van ongelukken die gebeurd zijn op school .
heb die bijna al gekregen .
zo wist ik met welk een verzekerings kantoor de school werkte
heb dan ook via het dossiernummer van het kind al de dossiers van het verzekeringskantoor gekregen .

conclusie de bundel van 2005 was een ongeval die gebeurd was op school en zij heeft alle kosten terugbetaald gekregen .
nu waren wij heel kwaad omdat ze ons daagde voor vrederechter terwijl zij wist dat ze die kosten had teruggekregen .
dan zijn we nog eens verder op zoek gegaan naar kopie's van het dossier van het kind zijn hospitalisatie verzekering .
heb alle kopie's gekregen van het verzekeringskantoor .
en weeral heeft ze ons goed liggen.
wij betalen de helft van die verzekering dus veronderstel ik dat we dan ook de kosten die zij terugkrijgt niet moeten betalen .
mijn man kreeg bundels om te betalen die 1 maand voor en 3 maand na de opname gebeurd waren .
maar in de verzekering stond dat alle kosten voor 1 maand voor en 3 maand na de opname worden terugbetaald .
mijn man wist dit niet tot ik hem leerde kennen .
iik was daar wel van op de hoogte en daarom zijn we alle dossiers beginnen opvragen .
dit spelletje dat zij speelde was al bezig van toen ze in 2000 uit elkaar gingen en scheiden .
dus het gaat ondertussen al om een tamelijk groot bedrag .

van mij krijgt ze de helft van alle kosten en dan krijgt ze nog eens het volledige bedrag van alle kosten terug van verzekering .

kunnen wij haar nu rechtdagen voor een correctiionele rechtbank omwille van valsheiin geschrifte ?
wij hebben alle bewijzen zwart op wit dat we al die kosten wel degelijk betaald hebben .
en dat zij ons nooit kopies gaf van de kosten die het verzekeringskantoor terugbetaalden .

wat zijn onze kant ?
zijn er negatieve en of positieve dingen die ons kunnen te wachten staan .
wij zijn haar spelletjes beu .

neem gerust de tijd om mijn verhaal te lezen want tis ene lang verhaal .

merci en vele groeten

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Lex
Berichten: 3149
Locatie: N51° 13.797' E004° 26.612'

#2 , 23 mar 2007 04:45

kunnen wij haar nu rechtdagen voor een correctiionele rechtbank omwille van valsheiin geschrifte ?
Aan oorlogsvoering heeft geen enkele partij voordeel!
Vorder uw geld terug op basis van art.1377.Wanneer een persoon die bij vergissing meende schuldenaar te zijn,een schuld betaald heeft,is hij gerechtigd het betaalde van de schuldeiser terug te vorderen...(Burgerlijk Wetboek).

Stuur een AZ en vraag terugbetaling binnen een redelijke termijn.

Reclame

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”