drugs aan minderjarigen

elexire
Topic Starter
Berichten: 1

drugs aan minderjarigen

#1 , 16 mar 2007 15:53

welke straf of boete riskeert een vader die zijn minderjarige zoon van cannabis voorzag dmv een plant in zijn tuin, zogezegd achteraf om te voorkomen dat hij scheikundige rommel zou kopen op straat of in caf?s en zogezegd door de misleidende berichtgeving in de pers over cannabis

hij liet de oogst door zijn zoon en diens vrienden doen en liet die ook nog eens volledig in het bezit van zijn zoon

helaas tijdens een vakantie mispakte de puber zich aan de hoeveelheid cannabis, 'zakte' er als het ware eens goed mee door en werd psychotisch, gevolgd door opname en collocatie

de zoon heeft tijdens zijn ondervraging bij de politie alles gewoon verteld zoals het was

toen de zoon voor de jeugdrechter moest komen nadien en een weekend voorlichting over drugs moeten gaan volgen als maatregel kreeg, voegde de advocaat van zijn vader er voor die het excuus van misleidende berichten in de pers aan toe, dus neem ik aan dat er wel bewijsmateriaal gevonden is voor de verklaring van de zoon en zijn vader nog berecht zal worden later

mede door het misbruik maken van zijn zoons psychische moeilijkheden en zijn schandalig manipuleren van zijn kind tot zelfs via school en dokters toe hem eigenlijk psychiatrisch belast van voordien al willen verklarend en laten behandelend, vermoed ik dat de strafmaat hierop niet klein zal zijn

hoe lang kan het duren eer zo 'n zaak voorkomt en wat kan ik als moeder ondernemen om mijn zoon te beschermen (die is inmiddels wel 18 geworden)

mij is telefonisch bericht door de gerechterlijke politie zogezegd dat er geen bewijsmateriaal zou gevonden zijn en ik niks kon doen, mijn advocaten zeiden ook dat het geen zin had, maar waarom zou de vader nu al tot meer dan een jaar nadien dan blijven touwtjes trekken achter de schermen op alle mogelijke valse manieren die een normaal voorstellingsvermogen te boven gaan en waar ik altijd maar nadien aanwijzingen in krijg dat hij er weer mee te maken heeft?

dokters, scholen, zelfs zijn zus.... ik vraag vergeefs om begrip en hulp, enorme grove leugens blijken daarbij gehanteerd, maar nergens wordt duidelijkheid gegeven
ik voel mij niet anders dan bedreigd ondertussen mede met mijn zoon, mijn naam wordt blijkbaar mee in diskrediet gebracht met niets anders dan leugens dan ook mogelijk

de vader is zeer begoed door erfenis en ik word financieel heel krap gezet door gesjoemel met de alimentatie en durf geen geld meer verspillen aan advocaten die mij plots en vrij snel toch met een kluitje in het riet en de rekening sturen

ik vraag mij af (na 13 jaar echtscheiding en amper contact, kinderen bij mij) of hij psychopaath geworden is of dat hij heel veel reden juridisch meent te hebben om zo manipulatief zijn zoons leven verder te ru?neren

in ieder geval hadden zijn advocaten inderdaad invloed tot op de rechtbank en in het ziekenhuis zoals hij pocht met zijn connecties ( de omgangsregeling werd niet toegepast in het ziekenhuis, die ADHD zou door hun testen eerst onbestaande geweest zijn, hij kreeg er evenveel toegang toe als ik en maakte daar dus ook al misbruik van om het kind achterdochtig te maken, zijn diagnose te laten verergeren en collocatie te verlengen... de pro deo voor mijn zoon was een advocaat uit het kantoor van zijn advocaat, degene die moest toezien op het goede verloop van de procedure met de vrederechter, was zijn advocaat ! hij is er toen van af gekomen met een reprimande van de vrederechter dat hij het moest laten zijn ex te pesten, maar dat heeft er immers niks mee te maken)

ik voel mij hopeloos machteloos

mijn zoons ADHD werd achter mijn rug altijd maar weer van tafel geveegd zonder dat ik dat zelfs mocht weten, die ADHD was meer dan genoeg verklaring voor zijn eventuele gevoeligheid aan cannabis en sluit andere diagnoses uit natuurlijk

het kind is medicamenteus gewoon fout behandeld geweest en wordt psychologisch enorm in de war en onder druk gebracht door zijn vader

ik heb mijn zoon dan toch uit het ziekenhuis gekregen (IQ-testen uit de lagere school voor boven water moeten halen) en ondertussen ook onder zijn contract van nazorg uit door de juiste medicatie via een neuroloog, die met EEG 's ondertussen heel erge ADHD vaststelde, maar bij elke vooruitgang die ik boek steekt de vader een tand bij op een ander vlak

in wat voor land leven wij? tot wie kan ik mij wenden zonder nog meer schade op te lopen dan voordien ? mijn zoon wordt nog steeds psychologisch mishandeld, is door heel het gebeuren erg be?nvloedbaar, moet volgens zijn willekeur bij hem zijn, moet liegen tegen mij, tot ondertussen mijn oudere dochter ook

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding