1700 VRAAG AAN DE OVERHEID en valse info!

COVE
Topic Starter

1700 VRAAG AAN DE OVERHEID en valse info!

#1 , 18 feb 2007 13:07

Hello,
Ik deed beroep op het nr 1700 waarbij de overheid zijn burgers via valse infoformulieren BELAZERD
Het geval; overheid maakt valse beslissingen en bij de Minister Keulen wordt er beroep ingediend
Nu op dit beroep en navraag aangetekende schrijvens geven deze excellenties geen antwoord
Doch de wet is duidelijk Art, 15 vd Vl, Woon, code Ik kreeg geen bericht binnen de 90 dagen dus GESCHIKT
VOORDIEN 2002_2005 STELDE DEZE INSTELLING VALSE GEANTIDDATEERDE BRIEVEN OP BIJ DWANG VERKOOP
Hierop bouwde de overheid een procedure (strafrechterlijk) om mij 10.000,-? OP TE LICHTEN IN en met gevangenisstraf te bedelen in een correcte verhuurzaken en panden

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Bibendum
Berichten: 94

#2 , 18 feb 2007 20:17

Hello,
Ik deed beroep op het nr 1700 waarbij de overheid zijn burgers via valse infoformulieren BELAZERD
Het geval; overheid maakt valse beslissingen en bij de Minister Keulen wordt er beroep ingediend
Nu op dit beroep en navraag aangetekende schrijvens geven deze excellenties geen antwoord
Doch de wet is duidelijk Art, 15 vd Vl, Woon, code Ik kreeg geen bericht binnen de 90 dagen dus GESCHIKT
VOORDIEN 2002_2005 STELDE DEZE INSTELLING VALSE GEANTIDDATEERDE BRIEVEN OP BIJ DWANG VERKOOP
Hierop bouwde de overheid een procedure (strafrechterlijk) om mij 10.000,-? OP TE LICHTEN IN en met gevangenisstraf te bedelen in een correcte verhuurzaken en panden

Het kan aan mijn lectuur liggen maar de situatie is mij niet helder. Kan u concreet de feiten weergeven en zomogelijks de juridisch relevante acties opsommen die u stelde?

Alles lijkt wat uit het niets te komen. Zo is het zeer moeilijk om u te helpen.

B.

COVE
Topic Starter

#3 , 18 feb 2007 20:43

KIJK JE HEBT EEN BLAD PLUS STEEKKART ONTVANGEN VD OVERHEID met TEL nr 1700 BIJ hulp dewelke dan 48 u later u gegeven wordt per brief
Wel ik deed hierop beroiep en t'was bedrog nu een week later en ??n dag tel = niets o,o correctye info

Reclame

COVE
Topic Starter

#4 , 18 feb 2007 21:26

1142 verval na 30 DAGEN
Maar bij bedrog of list = mijn geval zonet ontdekt dus VANAF nu 30 dagen?
vonnis is van 14/12/06 BETEKEND 04/01/07
oK SCORPIOEN?

DANK U voor eerdere correcte en verstaanbare info U bent de eerste die mij noodhulp bood!

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”