Wie weet dit?

bono2100
Topic Starter
Berichten: 5

Wie weet dit?

#1 , 17 feb 2007 03:05

Hoi iedereen , weet er iemand waar en met wie ik een veilig ongestoord ontmoeting kan hebben en gesprek? 100% privee ? ik zit heel dringend met een vreselijk moeilijke situatie en heb dringend hulp en advies nodig. Het is een HELE delicate situatie , dus ik hoop dat u mij kan verondschuldigen dat ik het hier niet kan uitleggen Sorry daar voor , Mijn oprechte excuses :?

Bedankt bij voorbaat

ps = hoe sneller een antwoord hoe beter het kan zijn.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Heye
Berichten: 468

#2 , 17 feb 2007 11:17

Hallo,

Op welk gebied situeert zich het ernstig probleem?

psychiatrische problemen?
familiale problemen?
...

Eens dat is opgehelderd kan je verder doorverwezen worden

met vriendelijke groeten
Heye Andy

bono2100
Topic Starter
Berichten: 5

#3 , 17 feb 2007 13:07

hoi, Mijn mijn weten , zal het eerder in de situatie zijn van "mishandeling"

Reclame

dieke
Berichten: 1299

#4 , 17 feb 2007 15:12

Ga raad vragen bij het lokale politiekantoor. Als je op voorhand zegt dat je niet wil dat iemand iets te weten komt over het gesprek, is dat ook zo. Mijn vader is politieagent en die heeft zwijgplicht, wij hebben nog nooit iets van hem te horen gekregen.

De politie kan je dan snel doorverwijzen naar een dienst die jou het best kan helpen.

Succes!

bono2100
Topic Starter
Berichten: 5

#5 , 17 feb 2007 16:43

Hoi , ok bedankt , dat zou kunnen helpen.

bedankt

roderidder
Berichten: 2946
Contacteer: Website

#6 , 18 feb 2007 17:05

bij "mishandeling" hebben in het kader van intrafamiliaal geweld heel wat mensen in bepaalde situaties juist een meldingsplicht naar de procureur des konings

- politie
- arts

Het is de pdk die hier in kennis gesteld wordt en die beslist of er maatregelen dienen genomen te worden


RR

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”