Kan dit wel

mandarientje
Topic Starter
Berichten: 1
Locatie: bassevelde

Kan dit wel

#1 , 11 dec 2005 16:28

daar ik al vier jaar gestalkt ben door ex,heb ik hyperventilatie door stres ook onze zoon lijd daaronder en heeft stres en is angstig.nu wil de papa onze zoon afnemen op basis van leugens onze zoon wil dit niet en is bang.kunnen ze hem van me weghalen door mijn tydelijke ziekte? Waar kan ik terecht met mijn probleem ?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Ratione Legis
Berichten: 76

#2 , 19 dec 2005 17:14

mevrouw, uw situatie lijkt me ernstig (doch zeker niet hopeloos!). T? ernstig om u hier concreet een antwoord te geven (uw situatie/probleem hangt af van zaken waar wij geen weet van hebben).

Ik stel u voor dat u (dringend) contact opneemt met een lokale justitie-assistent(e) om alzo (gratis) advies te verkrijgen omtrent uw mogelijkheden.

U kan daarvoor terecht in een Justitiehuis in uw buurt.
Het dichtst bijzinde Justitiehuis kan u hier vinden:
http://www.just.fgov.be/nl_htm/organisa ... zen/mj.htm

succes + sterkte

M T
Berichten: 13

#3 , 05 apr 2006 18:08

neem anders even kontakt op met het jeugdbeschermingscomite die kijken vooreerst naar de situatie van de jongere en kunnen bij een eventuele hoederecht eis een verslag opmaken in u en uw zoons voordeel

Reclame

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”