Uitnodiging tot verhoor cat.3 zonder datum afspraak

Hazelaar
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

Uitnodiging tot verhoor cat.3 zonder datum afspraak

#1 , 04 dec 2024 13:27

Ik kreeg per brief een uitnodiging tot verhoor categorie drie, als verdachte.
Er staat echter geen datum van afspraak in de brief, er wordt mij verzocht zelf contact op te nemen om een afspraak te maken.

Wat betekent dit concreet? En moet dat binnen een bepaalde termijn na ontvangst van de uitnodiging vastgelegd worden die afspraak?

Alvast bedankt!

LeenW

#2 , 04 dec 2024 13:44

Best zo snel mogelijk contact opnemen voor een afspraak. Het wordt er niet leuker op als u hier geen gevolg aan geeft.

Hazelaar
Topic Starter

#3 , 04 dec 2024 16:21

Dat ben ik absoluut van plan, ik vroeg me enkel af of er een bepaalde termijn is waarbinnen ik een afspraak moet maken. Ik zou namelijk eerst een advocaat willen vinden en raadplegen…

Reclame

Drone

#4 , 04 dec 2024 17:11

Dat ben ik absoluut van plan, ik vroeg me enkel af of er een bepaalde termijn is waarbinnen ik een afspraak moet maken. Ik zou namelijk eerst een advocaat willen vinden en raadplegen…
als er geen datum opstaat is het al niet "dringend"

u kan alvast een mail sturen dat u eerst een advocaat wenst te raadplegen en nadien op die zijn advies een afspraak zult maken

Hazelaar
Topic Starter

#5 , 04 dec 2024 17:31

Hartelijk dank!

Franciscus

#6 , 05 dec 2024 05:42

Salduz bis cat 3 verhoor is na raadpleging van advocaat of meebrengen advocaat naar verhoor. Bij mijn weten moet dat vermeld staan. Tevens de reden voor het verhoor.
Niet te lang wachten met contactname.

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”