Speekseltest cocaïne

Mookkk
Topic Starter
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee

Speekseltest cocaïne

#1 , 01 apr 2023 12:48

Aanstaande donderdag ben ik door de politie onderworpen een speekseltest te ondergaan


Nu teste deze positief en was het van zaterdag geleden ik een paar lijntjes cocaïne had gebruikt ….nu dacht ik dat speekseltest maar Max 24 u positief kan zijn

Nu ben ik drek na de feite naar de huisdokter gegaan om urinestaal te laten afnemen…dat normaal het langste aantoonbaar is


Advocaat kan ik nog ni bereiken


Nu ist het ook waxhtte op de analyse…maar mits het 5 dagen geleden is zou het mij verbazen dat dit nog grote gevolgen kan hebbe



Probleem is wel heb al nul tolerantie
En sinds eigelijk niets meer gedaan

Het feit is ook dat ik op dat moment en de dagen erna geen voertuig heb bestuurd



Heeft er iemand al raad ofzo

eylis
Berichten: 8842

#2 , 01 apr 2023 12:55

Test aanstaande donderdag? U kijkt in de toekomst. Dat waren veel lijntjes...

LeenW
Berichten: 12840

#3 , 01 apr 2023 13:04

Cocaïnegebruik is altijd verboden, niet enkel bij het besturen van een voertuig.

Reclame

Inazuma
Berichten: 9773
Juridisch actief: Nee
Contacteer: Website Twitter

#4 , 02 apr 2023 13:39

Nu teste deze positief en was het van zaterdag geleden ik een paar lijntjes cocaïne had gebruikt ….nu dacht ik dat speekseltest maar Max 24 u positief kan zijn
Dat was dus verkeerd gedacht ...
Nu ben ik drek na de feite naar de huisdokter gegaan om urinestaal te laten afnemen…dat normaal het langste aantoonbaar is
Zinloos, die gaat ook positief zijn
En bovendien niet erkend, tenzij je die via erkend labo laat analyseren - ttz een labo dat dergelijke analyses doet voor justitie

Nu ist het ook waxhtte op de analyse…maar mits het 5 dagen geleden is zou het mij verbazen dat dit nog grote gevolgen kan hebbe
Dat kan
Je krijgt nog steeds 30 %" korting" op de laboresultaten om te zien of je onder invloed reed ...

Probleem is wel heb al nul tolerantie
Ten gevolge van een eerdere gerechtelijke uitspraak of maatregel opgelegd door Parket ?

Dan is detectie genoeg ...

Issued
Berichten: 1231

#5 , 03 apr 2023 17:23

Het feit is ook dat ik op dat moment en de dagen erna geen voertuig heb bestuurd
Waarom heeft de politie dan een speekseltest afgenomen? Je kan beter het hele verhaal geven als je een deftig antwoord wil.

Mookkk
Topic Starter
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee

#6 , 03 apr 2023 21:07

Urinestaal is een labo gedaan en was negatief …


Waarom ze mij het laten doen hebbe omdat ik als zaakvoerder uitzonderlijk vervoer aan doen was en ergens stond met de vrachtwagen in 3,5 ton ..


En omdat ik al nultolerantie heb voor gelijkaardige feiten …feiten van 3 jaar terug terug die door Corona zijn uitgesteld en dus nog aan de gang is



Advocaat was trouwens ook verbaasd die speekseltest nog positief was na zoveel dagen ..



Zinloos weet ik zo niet als ik niet recht in mijn schoenen stond liet ik ook ni direct een urinestaal nemen…

Mookkk
Topic Starter
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee

#7 , 03 apr 2023 21:18

Weet toch nog mensen waar het positief was en waar achteraf toch bleek mensen niks gedaan hadde

Thomas_A
Berichten: 2325
Juridisch actief: Nee

#8 , 03 apr 2023 21:40

Jamaar, je geeft hier net zelf toe dat je het weekend ervoor nog cocaïne gebruikt hebt.

Waarom vergelijk je dan met mensen die “niks gedaan hebben”.

Met een verdediging dat het niet kan dat ze dat na 5 dagen nog teruggevonden hebben, ga je niet ver lopen.

Mookkk
Topic Starter
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee

#9 , 04 apr 2023 06:10

Ik geef dat zeker toe niemand gezegd van ni

Ik vergelijk ni..ik zeg dat het heel straf is …eenmalig gebruik en na 5 dagen


Tja zal moette afwachtte op het labo dan

Urinestaal was negatief dus

Inazuma
Berichten: 9773
Juridisch actief: Nee
Contacteer: Website Twitter

#10 , 04 apr 2023 12:54

Urinestaal is een labo gedaan en was negatief …
Kwalitatief, of kwantitatief negatief ?

Als je onder de grenswaarde zit, eventueel met correctie van 30%, is het mogelijk dat je als testuitslag toch "negatief" krijgt.
Terwijl er kwalitatief wél coke vastgesteld werd ...

Speekseltesten zijn ook gevoeliger dan de strafbare waarden gemeten in labo nadien ...

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”