lening

mochoukri
Topic Starter
Berichten: 77

#16 , 20 sep 2006 10:26

even een update:

ik heb ondertussen een advocaat genomen en deze heeft haar nog een aanmaning gestuurd om haar duidelijk te maken dat het menens is.
Ook op deze brief heeft ze niet gereageerd.
De advocaat heeft nu een dagvaarding opgesteld en er zou een zitting komen.
Indien zij hier ook geen gehoor aan geeft dan zou de rechter een uitspraak doen in mijn voordeel en wordt er een deurwaarder naar haar gestuurd.
Deze zou dan beslag doen op roerend goed of loon.

Nu heb ik een vraagje betreft die loonbeslag.
Gaan ze een groot deel in beslag nemen van haar loon en haar net genoeg overlaten om te overleven of is het maandelijks een kleine som die wordt ingetrokken?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mochoukri
Topic Starter
Berichten: 77

#17 , 20 sep 2006 10:27

even een update:

ik heb ondertussen een advocaat genomen en deze heeft haar nog een aanmaning gestuurd om haar duidelijk te maken dat het menens is.
Ook op deze brief heeft ze niet gereageerd.
De advocaat heeft nu een dagvaarding opgesteld en er zou een zitting komen.
Indien zij hier ook geen gehoor aan geeft dan zou de rechter een uitspraak doen in mijn voordeel en wordt er een deurwaarder naar haar gestuurd.
Deze zou dan beslag doen op roerend goed of loon.

Nu heb ik een vraagje betreft die loonbeslag.
Gaan ze een groot deel in beslag nemen van haar loon en haar net genoeg overlaten om te overleven of is het maandelijks een kleine som die wordt ingetrokken?

mochoukri
Topic Starter
Berichten: 77

#18 , 20 sep 2006 10:28

sorry mensen
ik denk dat ik dit per ongeluk op de verkeerde plaats heb gepost

Reclame

mochoukri
Topic Starter
Berichten: 77

#19 , 20 sep 2006 10:29

even een update:

ik heb ondertussen een advocaat genomen en deze heeft haar nog een aanmaning gestuurd om haar duidelijk te maken dat het menens is.
Ook op deze brief heeft ze niet gereageerd.
De advocaat heeft nu een dagvaarding opgesteld en er zou een zitting komen.
Indien zij hier ook geen gehoor aan geeft dan zou de rechter een uitspraak doen in mijn voordeel en wordt er een deurwaarder naar haar gestuurd.
Deze zou dan beslag doen op roerend goed of loon.

Nu heb ik een vraagje betreft die loonbeslag.
Gaan ze een groot deel in beslag nemen van haar loon en haar net genoeg overlaten om te overleven of is het maandelijks een kleine som die wordt ingetrokken?

mochoukri
Topic Starter
Berichten: 77

#20 , 20 sep 2006 10:30

sorry mensen ik had niet gemerkt dat ik ondertussen op pagina 2 zat.
mijn excuses voor het meermalig posten van dezelfe tekst.

groeten

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”