Slagen en verwondingen

Dorien65
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Slagen en verwondingen

#1 , 28 jun 2022 19:04

Beste,

Ik heb slagen en pepperspray in de ogen gekregen van mijn gebuur. Politie en ambulance zijn toen geweest en ben dan meegegaan naar de kliniek. Politie zei dat ik nog een uitnodiging zou krijgen. We zijn nu anderhalf maand verder en heb nog niets ontvangen. Ik lig hier wakker van want wil het in ieder geval zo niet laten.
Kan het nog maanden/jaren duren vooraleer ik een uitnodiging krijg?

Mvg

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Issued
Berichten: 1227

#2 , 28 jun 2022 21:00

Neen, dat is niet normaal dat het zolang duurt. U neemt best contact op met de politiezone die het vaststelde.

Drone
Berichten: 3029
Locatie: st-niklaas

#3 , 29 jun 2022 22:25

bij mij duurde het onlangs iets meer als 5 maand omdat de politie mijn brievenbus niet vond.

zelfde voor een PV dat pas na 5,5 maand werd opgesteld

Reclame

Dokterdokter
Berichten: 8
Juridisch actief: Nee

#4 , 08 jul 2022 12:13

Beste,

Ik heb slagen en pepperspray in de ogen gekregen van mijn gebuur. Politie en ambulance zijn toen geweest en ben dan meegegaan naar de kliniek. Politie zei dat ik nog een uitnodiging zou krijgen. We zijn nu anderhalf maand verder en heb nog niets ontvangen. Ik lig hier wakker van want wil het in ieder geval zo niet laten.
Kan het nog maanden/jaren duren vooraleer ik een uitnodiging krijg?

Mvg

Dit is niet alleen slagen en verwondingen, maar ook illegaal wapenbezit (pepperspray).

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”