Urine labotest op Oxycodone.

Belzorska
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Urine labotest op Oxycodone.

#1 , 20 mar 2022 16:51

Ik heb een vraag I.V.M drugtesten en weet niet waar anders het te vragen. Labotest met immuno assay screening en dan GC/MS

Dus in Belgie testen ze vaak op de basisdrugs, hieronder valt opiaten en methadone. Nu, opiaten staat erbij dat ze testen op Heroine, codeine, morfine en metabolieten van natuurlijke opiaten.
Methadone staat dan ook apart van opiaten en is er een aparte test voor.
Ik vroeg mij af of er automatisch gescreend wordt op oxycodone of als dat moet aangevraagd worden specifiek zoals methadone. Komt dit dan ook apart zoals methadone of wordt dit dan bijgevoegd bij "opiaten" op het blaadje met de resultaten?
Ik krijg oxycodone recent voorgeschreven voor pijn maar ik wordt ook getest op drugs. Weet er iemand of ze in Belgie dan ook automatisch testen op oxycodone want alles wat ik tot nu toe gevonden hebt lijkt dat ze enkel testen op de natuurlijke opiaten (morfine, codeine, metabolieten) en metaboleiten van Heroine.
Als iemand hier ervaring mee heeft of weet hoe het tewerk gaat zou het mij veel helpen.

Om het kort te zeggen en mijn vraag duidelijker te maken, ik weet dat ze testen op opiaten (heroine, morfine, codeine en metabolieten) maar ik weet dat voor fentanyl bv of oxycodone dat het niet automatisch gedaan wordt maar moet aangevraagd worden. Hierdoor vraag ik me af of oxycodone dan apart verschijnt van de opiaten net zoals methadone.
Ik weet dat als de initiele opiaten screening positief is voor morfine dat ze met GC/MS wel oxycodone kunnen vinden, maar wat als die screening negatief is en er wordt niet gevraagd om te testen of oxycodone? Komt het dan tevoorschijn?

Hier is een oude drugstest screenshot: https://gyazo.com/1144076488d3409224ffddb7b57fdc07
Zoals je ziet staat methadone apart van opiaten, zou dit hetzelfde zijn als ze screenen op oxycodone of zou oxycodone bij opiaten zitten? Bij thuis 12 panel drugtests staat OXY apart van opiaten, daarmee deze vraag.

Bedankt alvast voor je hulp als iemand het antwoord weet.

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding