Opgelicht maar geen gehoor

veteraan
Topic Starter
Berichten: 5
Juridisch actief: Nee

Opgelicht maar geen gehoor

#1 , 07 feb 2022 23:32

Ik moet toch wel eens wat weten hoor.
Ik ben voor 8000 euro opgelicht, deze zaak is bij de politie, ik heb een volledige verklaring afgelegd, alle bewijzen zijn er, en toch, na 6 maanden heb ik daar nog geen sikkepit van gehoord.
Het gaat hier nl. over de aankoop van een nieuwe auto waar ik 8000 euro heb op vooruit betaald en ik heb nog steeds geen auto.
Bij de politie hadden ze mij nogthans gezegd dat het ongeveer een 3 tal maanden zou duren "eer je er iets van ging horen".????????????????
Spijtig genoeg MAG ik van de politie het recht niet in eigen handen nemen (wat is 8000 euro he), want dan zou ik waarschijnlijk niets terug zien van dat geld.
Ik MOET en ZAL mijn geld terug hebben, dat weet ik zeker. Maar dan liefst zoals het moet he. Maar als ze niks doen, moet ik wel.
Is er een oplossing, want dit is al bezig van verleden jaar Augustus.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LeenW
Berichten: 12840

#2 , 07 feb 2022 23:56

Wat is de reden dat ze niet leveren? Mogelijk is de politie niet eens bevoegd.

veteraan
Topic Starter
Berichten: 5
Juridisch actief: Nee

#3 , 08 feb 2022 00:25

Dat ik het niet weet.
Ik woon in Blankenberge maar die vuile oplichter woont in Wenduine?
Mijn verhoor is waarschijnlijk door gestuurd naar Bredene omdat Wenduine en Bredene dezelfde politie is.
Heb eens gebeld naar de politie in Bredene, naar het gerecht in Brugge, maar niets en niemand kan een zinnig antwoord geven.

Reclame

Franciscus
Berichten: 38602

#4 , 08 feb 2022 01:09

Is da wagen gekocht van particulier en op welke wijze of van een firma of garage?

Inazuma
Berichten: 9773
Juridisch actief: Nee
Contacteer: Website Twitter

#5 , 08 feb 2022 16:34

Waarom denk je eigenlijk dat je opgelicht bent ?

Levertermijnen zijn tegenwoordig absurd ...

(te) late levering is geen oplichting, maar een burgerlijke zaak ...

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”