Klacht tegen slagen en verwondingen

Kita0709
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Klacht tegen slagen en verwondingen

#1 , 15 apr 2021 01:29

Ik heb een vraag,
Vandaag heb ik een ''aanvaring'' gehad met mijn schoonmoeder, ik heb maandag de vaststelling gekregen dat ik een postnatale depressie heb en een traumedepressie waardoor ik medicatie voorgeschreven heb gekregen. Mijn schoonmoeder heeft vandaag naar me vanalle dingen geroepen zoals verslaafde en junky omdat ik anti depressiva krijg, ik heb haar 10x rustig gevraagd mijn huis te verlaten waar zij geen gehoor naar haar uiteindelijk ben ik naar haar gevlogen omdat ik haar bij de arm wou nemen en buiten zetten, nog voor ik haar arm kon aanraken heeft zij zich op de grond laten vallen waarbij ik zelf even enorm geschrokken was. Nu heeft zij een klacht tegen mij ingediend dat ik haar op de grond heb geduwd en daarna gestikt heb watdus helemaal niet klopt.. nu vraag ik mij af wat hier uit kan komen voor mij? Moet ik hiervoor voor het gerecht verschijnen? Of hoe gebeurd dit nu verder aangezien dit een valse beschuldiging is weet ik niet wat ik zelf ermee moet doen? Iemand die me hierbij alsjeblieft kan helpen? Zowel mijn mama als grootmoeder weten dat ik de waarheid spreekt aangezien ik met mijn mama aan de telefoon was terwijl dit allemaal gebeurde.
Grtjs

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Issued
Berichten: 1227

#2 , 15 apr 2021 08:57

U zal op verhoor moeten komen. Doe daar gewoon je verhaal. Er zal aan de tegenpartij bewijzen gevraagd worden zoals de vaststelling van een dokter voor verwondingen.
Slagen zonder verwondingen of voorgaande gelijkaardige feiten worden op veel plaatsen al in GAS afgewerkt

Franciscus
Berichten: 38602

#3 , 15 apr 2021 11:50

U had beter politie laten komen om schoonmoeder buiten te zetten. Vermoedelijk zal ze nu wel niet meer langskomen.
Als ze natuurlijk dan gaat zeggen dat u ze niet buitenliet ...dan zit je weer met gijzelneming....

Reclame

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”