Schriftelijke uitnodiging verhoor categorie 3

Curvasud
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

Schriftelijke uitnodiging verhoor categorie 3

#1 , 10 mar 2021 18:28

Beste,

Ik heb vandaag een brief gekregen schriftelijke uitnodiging verhoor categorie 3 met als feiten

Valsheid in getuigschriften van ziekte of in andere attesten, alsook in registers of kaarten betreffende het herbergen van reizigers.

De code is 21 in het notitienummer en ik vind op Google dat dit over valsheid in documenten is.
Ik werk al jaren in een hotel als receptionist en nog nooit problemen gehad, ook heb ik geen weet dat ik iets zou vervalst hebben.

Kan iemand mij meer informatie geven waarover dit zou kunnen gaan?

Mvg

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Likes
Berichten: 309
Juridisch actief: Nee

#2 , 10 mar 2021 19:20

Het meest waarschijnlijke lijkt dat u iemand als gast hebt ingeschreven onder een valse identiteit. Al dan niet bewust

Curvasud
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

#3 , 10 mar 2021 19:31

Bedankt voor uw antwoord.

Dus kan dit zijn dat er iemand incheck met een vals paspoort/rijbewijs, dit niet opmerk als receptionist, ik hiervoor een verhoorbrief krijg van categorie 3 met mij als beschuldigde?

Dit vind ik toch overdreven maar goed, ik weet dat ik niets bewust gedaan heb.

Reclame

Franciscus
Berichten: 38592

#4 , 10 mar 2021 19:58

Als verdachte niet als beschuldigde.

Likes
Berichten: 309
Juridisch actief: Nee

#5 , 10 mar 2021 20:03

Bedankt voor uw antwoord.

Dus kan dit zijn dat er iemand incheck met een vals paspoort/rijbewijs, dit niet opmerk als receptionist, ik hiervoor een verhoorbrief krijg van categorie 3 met mij als beschuldigde?

Dit vind ik toch overdreven maar goed, ik weet dat ik niets bewust gedaan heb.
Zoals Franciscus al gezegd heeft: als verdachte, niet als beschuldigde.

Dit geeft u de kans om een verhoor af te leggen met ) bijstand van een advocaat, hetgeen u anders niet zou kunnen.

Curvasud
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

#6 , 10 mar 2021 20:09

Bedankt voor de informatie, morgen maar eens kijken voor een advocaat dan.

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”