Laster en eerroof +hacking

Nelytje
Topic Starter
Berichten: 6
Juridisch actief: Nee

Laster en eerroof +hacking

#1 , 13 feb 2021 08:23

Lang verhaal kort te maken:
Uiteengaan ik en ex in mei 2020,heeft onmiddellijk nieuw vriendin waa mr hij bij woont.
Ex en ik hebben zoontje, nu 1,5jaar.
September 2020 werd compromis getekend dat ik het huis ging overnemen +vonnis voor zoontje was gaande.
September 2020 komt op het nieuws de zaak rond het verspreiden van de naaktfoto's van bv.
September 2020 maakt ex en zijn nieuw vriendin dezelfde scène op: ik zit op restaurant en krijg op gegeven moment paar berichten om zo mijn aandacht te lokken.
Hij veranderd continu van profiel foto op WhatsApp (in lingerie getoonde foto's van zijn nieuw vriendin, zonder hoofd).
Uit frustratie en emotie screenshot van de profielfoto(naam wel zichtbaar dat het van ex WhatsApp komt).
Verstuurd naar gemeenschappelijke vriendin die ik en hij kennen.
Achteraf verwijt hij mij dus van 'verspreiden foto' s en 'hacken' want ik heb deze zogezegd van zijn messenger gehaald.
Nu paar maanden later: uitnoding verhoord:laster en eerroof, hacking.
Ben geweest en heb verteld: restaurant, continu veranderen van foto's voor aandacht te lokken, gemeenschappelijke vrienden en onmiddellijk ook verwijderd van foto's, feit dat het huis en vonnis gaande was, en nu tot reden gekomen dat ik verder wil met myn leven samen met zoontje en niet meer met hen belast wil worden.

Velen zeggen tegen my dat dit geseponeerd wordt?

PS Anderszijds heb ik ook aantal zaken die gebruikt kunnen worden als klacht of verdediging tegen hun maar omdat er een kind in het spel is doe ik dit niet..

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding