emails belaging

marc delvo
Topic Starter
Berichten: 23
Juridisch actief: Nee

Re: emails belaging

#46 , 04 mar 2021 09:35

ik weet niet wat van het vonnis te denken is het veel niet veel ? maak ik in beroep kans op vermindering ? Het komt op mijn strafblad.
OM vroeg opschorting dat is toch heel wat minder. en staat niet op strafblad.
nu moet ik weer aan de probatieregels houden. en ik ben al 2.5 jaar vrijgelaten onder voorwaarden , met 7 verlengingen vd voorwaarden, dat onderzoek is al bezig van 2014. ben in therapie 2x psychiaters, geweest, therapie was afgelopen. , ben naar gerechtspsychiater geweest 3x ; doorverwezen naar RDK waar men mijn internering vroeg KIB heeft dat verworpen en mij doorverwezen naar corr RB waar dit vonnis nu is, nu moet ik opnieuw na al die jaren in therapie, enkel voor emails die niet persoonlijk waren maar enkel werkgerelateerd. als alles afgelopen is heb ik 5.5 jaar voorwaarden gehad en op heden al 7 jaar in onderzoek gezeten. !!!

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LeenW
Berichten: 12824

#47 , 04 mar 2021 09:37

Volg de raad van uw advocaat, die kent het dossier.

marc delvo
Topic Starter
Berichten: 23
Juridisch actief: Nee

#48 , 04 mar 2021 10:08

mensonterend !!

Reclame

Franciscus
Berichten: 38590

#49 , 04 mar 2021 15:57

U bent vrij om dat te denken.
Maar een onderzoeksrechter - de raadkamer - de kamer van inbeschuldigingstelling EN een rechter ten gronde hebben daar duidelijk een andere mening over.


Onderwerp hierbij gesloten - JurecaBE - moderator

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”