Onterecht beoordeeld

robot
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

Onterecht beoordeeld

#1 , 18 jan 2021 15:33

Ik heb samen met iemand gewerkt, zelfstandig en omdat ik niet deed wat hij vraagt heeft hij er een proces van gemaakt. 3 keer een andere verklaring bij de advocaten. Eerste keer zogezegd lening gegeven waar ik niks kan van aantonen ook hij niet, tweede keer heb ik zogezegd gepikt en omdat niet lukte derde keer
heb ik facturen ontvangen cash afgegeven en mijn loon op gekregen en toch kan die persoon zeggen dat hij dat niet heeft gekregen, ik kan het aantonen verlies dit .En toch wint die persoon alles.... Hoe kan dat???

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LeenW
Berichten: 12839

#2 , 18 jan 2021 15:52

Kan moeilijk beoordeeld worden zonder heel het verhaal te kennen, maar als u bv. geen ontvangstbewijs hebt voor die cash, kan hij inderdaad zeggen dat nooit ontvangen te hebben.

robot
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

#3 , 18 jan 2021 16:55

Ik heb geen bewijs dat ik het gegeven heb, maar hij ook niet dat het gekregen heb.
Ik krijg er wel commissie op
Waarom dan dat?????

Reclame

LeenW
Berichten: 12839

#4 , 18 jan 2021 17:23

Betaling staat daar lost van, maar nogmaals, we kunnen geen uitspraken doen zonder het ganse dossier te kennen.

Sirkii
Berichten: 5414

#5 , 18 jan 2021 17:28

k Snap er geen moer van. Als je commissie kreeg op verkopen dan moet je zelfstandig zijn en facturen uitschrijven.

Je moet je casus beter uitleggen. ...

jef007
Berichten: 1683

#6 , 18 jan 2021 17:33

weeral een heel warrig verhaal
geraak daar maar eens wijs uit

scorpioen
Berichten: 9383
Juridisch actief: Nee

#7 , 18 jan 2021 19:06

Er werd een vonnis uitgesproken.
Wij kunnen niet weten waarom u veroordeeld werd zonder dit vonnis te lezen.
Zorg dus dat wij dit vonnis kunnen lezen.
Meer dan veertig jaar ervaring als jurist.

mava105
Berichten: 22270
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#8 , 18 jan 2021 19:52

Gezien geen stukken als bewijs, zal het wel weer in het zwart geweest zijn zeker?

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”