contact verbod

Gebruiker42
Topic Starter
Berichten: 4

contact verbod

#1 , 29 sep 2008 21:49

Hallo,

Ruim 6 jaar heb ik nog steeds te maken met een stalkende ex. Mijn eerste aangifte kwam pas na 3 jaar tot stand. Toen bestond het uit schriftelijk en telefonische belaging met zo nu en dan doodsbedreigingen . smaad,laster ,valse aangifte en fysieke mishandeling door ex schoonvader aan de deur.
Vervolgens kort daarna ben ik gedurende twee jaar lang door een onbekende gestalkt. Ik kan wel raden dat het mijn ex nog steeds is ,maar politie zei op een doodspoor te lopen.Poltie heeft mij al die jaren nimmer serieus genomen. Vervolgens heb ik nu te maken met het feit dat hij weer allerlei instanties belt onder het zgn. mom van de overbezorgde vader die niet door ex vrouw wordt geinformeerd. Bijna 6 jaar wordt ik op allerlei mogelijke manieren op een vervelende manier met hem geconftonteerd. De omgangsregeling verloopt hoed en hij bepaalt of het hem uit komt of de kids in vde vakantie wel of niet naar hem toe gaan.
6jaar lang wil ik een zakelijke verstandhouding. Na een ervaring van huiselijk geweld wil ik mijn leven en dat van de kinderen in rust zonder maar de hete adem van de ex en huidige vrouw te voelen. Nu gelooft hij mij op geen enkele wijze als ik aan hem consultatie doe. Hij controleert steeds bij instanties of ik wel eerlijk ben? Dit stelt mij in een kwaaddaglicht. De mensen die hij steeds buiten mij om over mij benaderd voelen zich zeer ongemakkelijk in deze situatie.

Ik wil zo graag dat hij mij met rust laat als de kinderen bij mij zijn. Andersom doe ik dit ook. Ik wil niet op deze wijze jarenlang met hen gecondtonteerd worden.
Wat kan ik doen om dit terreur na 6 jaar lang te stoppen. Dit hou ik werkelijk niet langer vol.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Heye
Berichten: 468

#2 , 04 okt 2008 15:14

Goeiemiddag,

Lees volgende publicaties eens. Misschien heb je er iets aan.

https://www.hethoutsche.be/publicaties/stalking.pdf
https://www.hethoutsche.be/publicaties/stalking2.pdf

Met dank aan PZ Het houtsche (Politiezone - Beernem-Oostkamp-Zedelgem)

Mvg

Heye Andy

Gebruiker42
Topic Starter
Berichten: 4

#3 , 09 okt 2008 13:08

Dankjewel voor je reactie

Cynthia

Reclame

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”