Onterecht beschuldigd. Verhoor als verdachte. Wat geeft hier aanleiding toe?

Franciscus
Berichten: 38603

Re: Onterecht beschuldigd. Verhoor als verdachte. Wat geeft hier aanleiding toe?

#16 , 28 nov 2020 21:00

Niets belet u om te verhuizen en inderdaad in de gevangenis zitten vol met mensen die echt op zoek waren naar werk en volmaakt onschuldig zijn....

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
VincentW
Topic Starter
Berichten: 31
Juridisch actief: Nee

#17 , 28 nov 2020 21:08



Misschien ondertussen ook eens aan de politie uitleggen hoe ze kunnen uitmaken wie 'onschuldig' is en wie 'tuig' zonder onderzoek te doen en oa mensen te verhoren
Maar ik ben ondertussen wel heel mijn dag kwijt omdat schorem mijn naam genoemd heeft.
Akkoord, maar dat is niet de schuld van politie/gerecht. Zij moeten hun werk doen en dat is het onderzoeken van deze zaak.

Ter vergelijking: Ronald Janssen was ook een brave leerkracht die nooit iets mispeuterd had tot hij ineens 4 moorden bekende. U kan echt geen voorkeursbehandeling verwachten op basis van uw modelleven.
Allez, nu word ik al met Ronald Janssen en al vergeleken pff.

Omdat er plebs rondloopt dat in de criminaliteit terecht komt en onschuldige burgers er bij lapt zit je met een naam van hier tot in Tokio.
Ik hou mij in ieder geval niet in dinsdag.
Ik moet dat niet zomaar pikken dat ik zo besmeurd word, onterecht.
Ons gezin heeft hier niks te maken en wat er in dat rotwereldje gebeurt moet in dat rotwereldje blijven. Degene die mij zo lasterlijk heeft aangeteigd, die gaat mogen betalen. Ik wil minstens 50 duizend euro morele schadevergoeding.
Laatst gewijzigd door VincentW op 28 nov 2020 21:22, 1 keer totaal gewijzigd.

Thomas Morus
Berichten: 5934
Juridisch actief: Nee
Locatie: Utopia

#18 , 28 nov 2020 21:09

Het is toch normaal dat TS geschokt en boos is. Ik zou het ook zijn eerlijk gezegd.
Niet vergeten dat in belgië vermoedens kunnen volstaan om iemand te veroordelen. Dat is niet zo in andere EU landen.
WIJSHEID IS EEN VERHEFFENDE VORM VAN INTELLIGENTIE

Reclame

VincentW
Topic Starter
Berichten: 31
Juridisch actief: Nee

#19 , 28 nov 2020 21:10

Niets belet u om te verhuizen en inderdaad in de gevangenis zitten vol met mensen die echt op zoek waren naar werk en volmaakt onschuldig zijn....
Meen je dat nu dat je me nog een beetje staat uit te lachen?
Besef je hoe aangetast ik mij voel dat ik door crapuul zo beschuldigd word?
Mijn eer is aangetast. Besef jij wel hoe erg dat is dat je zo vernederd wordt?

Ik moet precies nog danku zeggen als ik de genieën hier hoor praten.

LeenW
Berichten: 12841

#20 , 28 nov 2020 21:12

Het is toch normaal dat TS geschokt en boos is. Ik zou het ook zijn eerlijk gezegd.
Niet vergeten dat in belgië vermoedens kunnen volstaan om iemand te veroordelen. Dat is niet zo in andere EU landen.
Opnieuw, wat is het alternatief? Moet de politie zich puur baseren op het modelleven van TS en besluiten dat het de moeite niet loont om een onderzoek te starten?

VincentW
Topic Starter
Berichten: 31
Juridisch actief: Nee

#21 , 28 nov 2020 21:13

Het is toch normaal dat TS geschokt en boos is. Ik zou het ook zijn eerlijk gezegd.
Niet vergeten dat in belgië vermoedens kunnen volstaan om iemand te veroordelen. Dat is niet zo in andere EU landen.
Bedankt.
Toch iemand die het begrijpt.
Teleurgesteld en onthutst ben ik.
Eender welke niksnut mag blijkbaar zomaar je naam noemen en dan ben je meteen de boeman hier in België.
Ik weet gewoon niet meer wat zeggen.
Ze mogen gerust in mijn gsm kijken, mijn huis ondersteboven keren, mijn omgeving verhoren. Ze zullen alleen maar kunnen vaststellen dat ik er niks mee te maken heb.
Maar ondertussen heb ik wel zo een brief gekregen. Ondertussen is mijn naam wel besmeurd. Ondertussen word ik wel onder het gepeupel geschaard.

Ik ben moe.
Weet niet meer wat zeggen.

VincentW
Topic Starter
Berichten: 31
Juridisch actief: Nee

#22 , 28 nov 2020 21:16

Het is toch normaal dat TS geschokt en boos is. Ik zou het ook zijn eerlijk gezegd.
Niet vergeten dat in belgië vermoedens kunnen volstaan om iemand te veroordelen. Dat is niet zo in andere EU landen.
Opnieuw, wat is het alternatief? Moet de politie zich puur baseren op het modelleven van TS en besluiten dat het de moeite niet loont om een onderzoek te starten?
Ze hadden me kunnen schaduwen. Dan hadden ze gezien dat het nergens toe leidde.
Zomaar iemand oproepen kan niet.
Ik ben mijn dag kwijt. Ik moet daar een uur gaan zitten praten. Terwijl ik amper 100 euro op mijn rekening heb staan, amper tijd heb om te eten omdat ik altijd aan het studeren ben, geen tijd heb om met vrienden af te spreken, amper buitenkom en dan krijg je zo een belachelijke komedie in je bus.
Verwacht niet dat ik met de glimlach daar ga zitten dinsdag. Er scheelt iets serieus met het systeem.
Ik ben razend, mag het?

Franciscus
Berichten: 38603

#23 , 28 nov 2020 21:21

Dat mag maar werk dat niet uit op de politieambtenaren die u verhoren.

LeenW
Berichten: 12841

#24 , 28 nov 2020 21:23

Het is toch normaal dat TS geschokt en boos is. Ik zou het ook zijn eerlijk gezegd.
Niet vergeten dat in belgië vermoedens kunnen volstaan om iemand te veroordelen. Dat is niet zo in andere EU landen.
Opnieuw, wat is het alternatief? Moet de politie zich puur baseren op het modelleven van TS en besluiten dat het de moeite niet loont om een onderzoek te starten?
Ze hadden me kunnen schaduwen. Dan hadden ze gezien dat het nergens toe leidde.
Zomaar iemand oproepen kan niet.
Ik ben mijn dag kwijt. Ik moet daar een uur gaan zitten praten. Terwijl ik amper 100 euro op mijn rekening heb staan, amper tijd heb om te eten omdat ik altijd aan het studeren ben, geen tijd heb om met vrienden af te spreken, amper buitenkom en dan krijg je zo een belachelijke komedie in je bus.
Verwacht niet dat ik met de glimlach daar ga zitten dinsdag. Er scheelt iets serieus met het systeem.
Ik ben razend, mag het?
Schaduwen op basis van zo'n klacht? Denkt u dat de politie tijd en geld teveel heeft? Of dat dit proportionele privacyschending is? Ik denk dat u - ondanks het modeltraject als student - nog heel wat te leren hebt over het echte leven.

U mag gerust razend zijn, maar doe dat dan op de juiste persoon, nl. degene die onterecht klacht heeft ingediend tegen u. De handelingen van de politie zijn volkomen correct.

VincentW
Topic Starter
Berichten: 31
Juridisch actief: Nee

#25 , 28 nov 2020 21:27



Opnieuw, wat is het alternatief? Moet de politie zich puur baseren op het modelleven van TS en besluiten dat het de moeite niet loont om een onderzoek te starten?
Ze hadden me kunnen schaduwen. Dan hadden ze gezien dat het nergens toe leidde.
Zomaar iemand oproepen kan niet.
Ik ben mijn dag kwijt. Ik moet daar een uur gaan zitten praten. Terwijl ik amper 100 euro op mijn rekening heb staan, amper tijd heb om te eten omdat ik altijd aan het studeren ben, geen tijd heb om met vrienden af te spreken, amper buitenkom en dan krijg je zo een belachelijke komedie in je bus.
Verwacht niet dat ik met de glimlach daar ga zitten dinsdag. Er scheelt iets serieus met het systeem.
Ik ben razend, mag het?
Schaduwen op basis van zo'n klacht? Denkt u dat de politie tijd en geld teveel heeft? Of dat dit proportionele privacyschending is? Ik denk dat u - ondanks het modeltraject als student - nog heel wat te leren hebt over het echte leven.

U mag gerust razend zijn, maar doe dat dan op de juiste persoon, nl. degene die onterecht klacht heeft ingediend tegen u. De handelingen van de politie zijn volkomen correct.
De politie in dit land is compleet incompetent.
En ja, ze hebben geld te veel in dit land.
Dat zie je toch aan die leuke regering met 47 ministers?
C'est une blague, la Belgique.
Oh the Belgian irony.

En als daar zo een moraalridder zit dinsdag gaat het helemaal leuk worden.

Maar denk niet dat ik ga zwijgen.
Die gaan eens serieus mogen horen wat een rottig systeem wij in leven...

Dat ze zich trouwens eens druk maken om hun collega dat dat arm meisje van 2 jaar opzettelijk vermoord heeft in 2018.

Waar waren ze toen Julie Van Espen ze nodig had?

Juist, ja.

Maar hier hebben ze wel tijd voor he.

Dat ze trouwens eens dealers van straat houden.
In plaats van onschuldige studenten lastig te vallen.
Laatst gewijzigd door VincentW op 28 nov 2020 21:29, 1 keer totaal gewijzigd.

LeenW
Berichten: 12841

#26 , 28 nov 2020 21:29

Walgelijke vergelijkingen, hier stopt het voor mij.

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”