Mes online besteld. uitnodiging tot verhoor.

pouly
Berichten: 243
Juridisch actief: Nee

Re: Mes online besteld. uitnodiging tot verhoor.

#16 , 25 sep 2020 13:06

Als dat volgens u speelgoed is, of iets dat er uitziet als speelgoed of een veredelde briefopener bent u toch wel zeer naïef.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
BrainTrain
Berichten: 496

#17 , 29 sep 2020 21:37

volgens mij is de koop ook niet tot stand gekomen omdat er nooit is geleverd en je je geld hebt teruggekregen. Je bent ook nooit in het bezit geweest van dit mes.
Is dit een uitweg ?

LeenW
Berichten: 12825

#18 , 29 sep 2020 21:49

volgens mij is de koop ook niet tot stand gekomen omdat er nooit is geleverd en je je geld hebt teruggekregen. Je bent ook nooit in het bezit geweest van dit mes.
Is dit een uitweg ?
Nooit aangekomen omdat het onderschept is door de bevoegde diensten, dan kan je dit toch niet inroepen?

Reclame

BrainTrain
Berichten: 496

#19 , 01 okt 2020 01:21

volgens mij is de koop ook niet tot stand gekomen omdat er nooit is geleverd en je je geld hebt teruggekregen. Je bent ook nooit in het bezit geweest van dit mes.
Is dit een uitweg ?
Nooit aangekomen omdat het onderschept is door de bevoegde diensten, dan kan je dit toch niet inroepen?
Dat zegt TS niet... maar je conclusie zou wel eens juist kunnen zijn :-)

LeenW
Berichten: 12825

#20 , 01 okt 2020 12:50

Staat er inderdaad niet expliciet in, maar dit lijkt mij de meest logische verklaring.

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”