Uitnodiging voor verhoor (als slachtoffer)

Ellen94
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Uitnodiging voor verhoor (als slachtoffer)

#1 , 20 sep 2020 19:18

Beste, ik heb een brief van de politie ontvangen met een uitnodiging tot verhoor als slachtoffer van slagen en verwondingen (nazicht huidige situatie). In de brief staat vermeld in welk kantoor ik online een afspraak moet maken (het politiekantoor is in de stad waar ik woon). Nu is mijn vraag, denken jullie dat ik het recht heb om deze verklaring op een ander kantoor af te leggen? Ik werk niet bij de deur en geraak er 's avonds niet tijdig, en in het weekend lukt het ook niet. Daarom zou het echt handig zijn als ik als ik naar een politiekantoor kon gaan dicht bij mijn werk.
De verdachte van deze feiten is eerder al verhoord, in een ander politiekantoor (waar hij woont).
Iemand een idee hierover?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38592

#2 , 20 sep 2020 19:37

Als dat in dezelfde politie is kan u dat vragen.
Als dat naar een andere politiezone of ander arrondissement gaat wordt dat moeilijker maar niet onmogelijk.
Vraag aan de politie ( best de Autonoom Politie Onderzoek) officier van het kantoor of zone waar het verhoor zou plaatshebben of dit kan doorgestuurd worden.

Reclame

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”