Ik heb 2x een verklaring afgelegd bij de politie betreffende deze zaak: de eerste maal toen de politie mij op de hoogte bracht van de feiten en een 2de maal toen ik hier voor het eerst facturen van ontving.U kan zeker klacht neerleggen wegens identiteitsdiefstal, daarmee staat u iets sterker in uw zaak tegen de nutsvoorzieningsmaatschappijen.
Uiteraard wel! Ik heb hier onmiddelijk aangifte van gedaan waardoor we kunnen besluiten dat het wel degelijk een ongeldig paspoort was waarmee de feiten zijn gepleegd.En is er destijds geen aangifte gedaan van verlies van paspoort (identiteitskaart? ) ?
De oude chip zou inderdaad onbruikbaar moeten geweest zijn en toch zijn de feiten gepleegd... Vandaar ook mijn vraag of ik Luminus en Pidpa hiervoor niet in gebreke kan stellen?Als u een nieuwe ID hebt gekregen dan werd de "chip" van de oude toch buiten gebruik gesteld?
Als u het PV nummer hebt dan kunt u het PV toch opvragen?
De politie geeft altijd een kopie van de verklaringen die je zelf hebt afgelegd.
Tenzij dat recent zou gewijzigd zijn.
U geeft het PV nummer door aan die nutsbedrijven.
Hun advocaten kunnen het PV dan aanvragen om te zien of uw bewering klopt (advocaten kunnen dat).
Plus de vraag natuurlijk : valt er iets aan te doen om zoiets te vermijden ?Daar was ik inderdaad ook al bang voor
Bijkomende vraag aan de mensen uit de banksector : bestaat het gevaar dat TS met al die verwikkelingen op de zgn zwarte lijst terechtkomt ?