pesterijen buurvrouw

brunobeerlandt
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

pesterijen buurvrouw

#1 , 18 nov 2019 08:58

Beste
Ik ben sinds een jaar gescheiden en mijn ex vrouw is naar een andere locatie verhuist.
De buurvrouw waarmee zij tot kort niet mee overweg kon is sinds mijn relatie breuk haar beste vriendin geworden. Daar heb ik geen probleem mee.
De buurvrouw maakt wel melding van al mijn doen en laten. zij doet dit via Messenger en niet enkel naar mijn ex toe maar ook naar andere buurtbewoners die mij van dit op de hoogte brachten.
De buurvrouw meld stelselmatig wie bij mij langs komt en voor hoelang. Wanneer mijn nieuwe vriendin langskomt. Wat voor kleren mijn kinderen aanhebben kortom de onnozelste dingen.
Dit veroorzaakt de nodige ergernis bij mij en mijn vriendin.
Bijkomend heeft onze buurvrouw een Rottweiler die telkens iemand in de tuin komt schuimbekkend staat te blaffen. Deze hond heeft eerder al een ander buur aangevallen en ook diens hond verwond.
Na de buurvrouw op het hondenprobleem attent te hebben gemaakt is haar man komen dreigen en schelden aan de deur.

Wij voelen ons geviseerd en bespioneerd.
Wij vermeiden te gaan wandelen en daarbij hun/haar woonst te passeren.

Wat kunnen we hier aan doen?

Mvg,

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
D0gD0g

#2 , 18 nov 2019 09:27

Ga naar de dienst slachtofferhulp in je buurt neem contact op met een bemiddelaar
Spreek je wijkagent aan
Dien een klacht in bij de politie
Laat je bijstaan door een advocaat
Woon je in een sociale huurwoning? Neem dan contact op met de sociale dienst van je huisvestingsmaatschappij

Reclame

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”